Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 sierpnia 2009, 19:40

autor: Filip Grabski

Modern Warfare 2 nie będzie miało sieciowej bety

Druga część rewelacyjnego Modern Warfare będzie hitem, niezależnie od tego, co ktokolwiek o niej napisze. Już teraz bije rekordy przedsprzedaży, stając się najpopularniejszym przedpremierowym tytułem w historii Activision. Zapewne decyzja o nieprzeprowadzaniu publicznych testów MW2 przed premierą, tej sytuacji wyraźnie nie zmieni.

Druga część rewelacyjnego Modern Warfare będzie hitem, niezależnie od tego, co ktokolwiek o niej napisze. Już teraz bije rekordy przedsprzedaży, stając się najpopularniejszym przedpremierowym tytułem w historii Activision. Zapewne decyzja o nieprzeprowadzaniu publicznych testów MW2 przed premierą, tej sytuacji wyraźnie nie zmieni.

Większość z Was zapewne pamięta, gdy na przełomie sierpnia i września 2007 roku odbyły się niesamowicie popularne beta testy trybu dla wielu graczy w Call of Duty: Modern Warfare. Włodarze Activision poinformowali podczas trwających targów gamescom, że w przypadku sequela nie ma potrzeby na publiczną betę, wszak wszystkie sieciowe mechanizmy zostały doprowadzone niemal do perfekcji za pierwszym razem. I pewnie mają rację, ale na pewno wielu chciałoby przetestować grę przed jej listopadowym debiutem. Na osłodę zostały opublikowane dwa świeżutkie screenshoty pochodzące wprost z gry (dla chętnych z ogromniastymi monitorami obrazki te są dostępne również w rozdzielczości 6400x3600 pikseli).

Przypominamy, że kolejna złota jesień dla Activision rozpocznie się dokładnie 10 listopada, kiedy to MW2 zadebiutuje w wersjach na PC, Xboksa 360, PlayStation 3 i Nintendo Wii. Przy okazji jednak nieco studzimy zapały, jest bowiem szansa, że za sequel w wersji pecetowej przyjdzie nam zapłacić więcej niż w przypadku jedynki.

Modern Warfare 2 nie będzie miało sieciowej bety - ilustracja #1

Modern Warfare 2 nie będzie miało sieciowej bety - ilustracja #2

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej