Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 września 2006, 08:56

Milion kopii gry Call of Duty 2 sprzedano do tej pory w Stanach Zjednoczonych

Call of Duty 2 jest pierwszym produktem dedykowanym konsoli Xbox 360, który w Stanach Zjednoczonych sprzedał się w nakładzie miliona sztuk – poinformował wczoraj koncern Activision, powołując się na dane dostarczone przez organizację NPD.

Call of Duty 2 jest pierwszym produktem dedykowanym konsoli Xbox 360, który w Stanach Zjednoczonych sprzedał się w nakładzie miliona sztuk – poinformował wczoraj koncern Activision, powołując się na dane dostarczone przez organizację NPD.

Milion kopii gry Call of Duty 2 sprzedano do tej pory w Stanach Zjednoczonych - ilustracja #1

Aby osiągnąć taki wynik, konsolowa edycja gry potrzebowała niewiele ponad dziewięć miesięcy. Program zadebiutował w Ameryce Północnej 22 listopada ubiegłego roku i z miejsca stał się najlepiej sprzedającym produktem na nowego Xboksa. Grze z pewnością pomogły pozytywne recenzje na łamach zachodnich magazynów poświęconych elektronicznej rozrywce. Przez długi czas Call of Duty 2 mogła pochwalić się najwyższą oceną na łamach serwisu GameRankings. Aktualnie wynosi ona 90.1% i jest to trzeci wynik dla konsoli Xbox 360. Lepsze rezultaty mają The Elder Scrolls IV: Oblivion (94%) oraz Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter (90.8%).

Milion kopii gry Call of Duty 2 sprzedano do tej pory w Stanach Zjednoczonych - ilustracja #2

Przedstawiciele koncernu Activision zapewne myślą już o powtórzeniu tego sukcesu z trzecią odsłoną cyklu Call of Duty, która już wkrótce zadebiutuje na rynku. Tym razem tworzenie programu wzięła na swoje barki firma Treyarch, mająca już doświadczenie z produkcjami tego typu.

Więcej informacji o Call of Duty 2 uzyskasz po przeglądnięciu materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej