autor: Krzysztof Bartnik
Microsoft podpisał umowę z Adidasem w sprawie promocji Xboxa 360
Na amsterdamskiej imprezie X05, korporacje: Microsoft oraz Adidas podpisały stosowne porozumienie, którego głównym celem jest promocja konsoli Xbox 360. Dzięki umowie, nadchodząca platforma stacjonarna będzie promowana m.in. w firmowych sklepach obuwniczych wspomnianego powyżej, sportowego giganta.
Na amsterdamskiej imprezie X05, korporacje: Microsoft oraz Adidas podpisały stosowne porozumienie, którego głównym celem jest promocja konsoli Xbox 360. Dzięki umowie, nadchodząca platforma stacjonarna będzie promowana m.in. w firmowych sklepach obuwniczych wspomnianego powyżej, sportowego giganta.
W ramach rewanżu Microsoft wesprze pomysł Adidasa dotyczący organizacji piłkarskich imprez z cyklu „Goal: The Movie, Grass robots”. Oba podmioty będą współpracowali także przy szeregu innych projektów. Zawarty sojusz jest oczywiście wychwalany pod niebiosa, gdyż z pewnością przyniesie on realne korzyści każdej firmie.
Czas pokaże, czy porozumienie pomiędzy Microsoftem a Adidasem spowoduje, że w każdej grze z piłką nożna w roli głównej buty adidasa będą świeciły się na różowo, a na konsolach Xbox 360 nie pojawi się charakterystyczne logo. Przygotowaną na szybko „symulację” takiego zdarzenia zamieściłem poniżej: