Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC
Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych gry Metro: Last Light w wersji PC. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.
W Metro Last Light po raz drugi mamy okazję wcielić się w Artema, żyjącego w moskiewskim metrze osobnika posiadającego umiejętność porozumiewania się z tajemniczymi cieniami. Grę przygotowało studio 4A Games. Przygotowaliśmy dla Was kilkuminutowy filmik, w którym porównujemy oprawę graficzną wersji PC na ustawieniach minimalnych i maksymalnych.
Nowe Metro jest grą bardzo piękną, byc może nawet najładniejszą w tej chwili pod względem samej oprawy wizualnej. Różnice pomiędzy maksymalnymi ustawieniami grafiki z wyłączonymi efektami PhysX i maksymalnymi, w których fizykę ustawiono na maksa nie jest specjalnie porażająca. Główne zmiany widać w rozdzielczości niektórych tekstur i nieco uboższym na minimum oświetleniu. Znika wtedy także część efektów specjalnych. Zmiany wprowadza także parametr teselacji - na przykład powierzchnia wody przy maksymalnym ustawieniu jest bardziej szczegółowa.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |