Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2006, 15:44

Loki zadebiutuje na rynku we wrześniu bieżącego roku

W Internecie zainaugurowała oficjalna strona programu o nazwie Loki, czyli nowego projektu francuskiego studia Cyanide, o którym po raz pierwszy pisaliśmy pod koniec lipca ubiegłego roku. Przy okazji dowiedzieliśmy się kilku szczegółów na temat gry oraz poznaliśmy jej datę premiery.

W Internecie zainaugurowała swoją działalność oficjalna strona programu o nazwie Loki, czyli nowego projektu francuskiego studia Cyanide, o którym po raz pierwszy pisaliśmy pod koniec lipca ubiegłego roku. Przy okazji dowiedzieliśmy się kilku szczegółów na temat gry oraz poznaliśmy jej datę premiery.

Loki zadebiutuje na rynku we wrześniu bieżącego roku - ilustracja #1

Loki to gra akcji, która pozwoli nam wcielić się w jednego z czterech najsłynniejszych bohaterów, znanych z mitologii germańskiej, greckiej, egipskiej i azteckiej. Mimo, że charakter rozgrywki zorientowany jest na nieustanną walkę (na ubicie czeka ponad sto gatunków potworów), w programie nie zabraknie elementów znanych z gier RPG. Będziemy mogli rozwijać cechy naszej postaci, korzystać z dużej liczby czarów, itp. Cechą wyróżniającą Loki od innych produkcji tego typu, ma być według autorów system losowego generowania przedmiotów. Dzięki niemu każda rozgrywka będzie inna, gdyż nasz bohater nigdy nie będzie mógł dysponować w kolejnej rozgrywce identycznym zestawem uzbrojenia. Oprócz tradycyjnej zabawy w trybie single player, Loki pozwoli też na zmagania w sieci. Dostępna będzie zarówno walka w kooperacji, jak i wzajemna anihilacja na specjalnie do tego przygotowanych arenach.

Loki zadebiutuje na rynku we wrześniu bieżącego roku - ilustracja #2

Wspomniana na początku strona oficjalna nie ma na razie zbyt wiele do zaoferowania. Dostępnych jest tam jedynie sześć nowych screenshotów (dwa z nich możecie podziwiać powyżej) oraz link do forum. Miejmy nadzieję, ze już wkrótce na łamach witryny pojawi się więcej informacji. Gra zadebiutuje na rynku we wrześniu bieżącego roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej