LOKI – w Polsce we wrześniu
Głównym powodem przesunięcie daty premiery jest fakt, iż Polska wersja, jako jedyna, zostanie zbalansowana (w trybie single player) przez polskich graczy – dla polskich graczy.
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Głównym powodem przesunięcie daty premiery jest fakt, iż Polska wersja, jako jedyna, zostanie zbalansowana (w trybie single player) przez polskich graczy – dla polskich graczy.
Przedstawiciele polskiego Diablo Community, eksperci w kategorii H'n'S, będą brali udział w testach polskiej wersji LOKI.
Więcej informacji już wkrótce...
Firma Techland przywiązuje dużą wagę do poprawnej lokalizacji gry: W grze występuje ponad 100'000 losowo generowanych przedmiotów. Biorąc pod uwagę, że na każdym etapie trudności generowane są inne unikalne przedmioty, a jeden etap to 80 godzin rozgrywki – można wyobrazić sobie ilość czasu jaki trzeba poświęcić na poprawną lokalizację tak obszernej gry. Dlatego też, dbając o jak najlepszy balans gry oraz o jej poprawną lokalizację, Techland postanowił przesunąć datę premiery na wrzesień br.
O grze:
LOKI to jeden z bardziej klimatycznych H'n'S ostatnich lat. Wielowątkową, wciągającej fabuła okraszona została spektakularnymi, dynamicznymi walkami. Dzięki losowo generowanym przedmiotom oraz poziomom i nielinowej fabule, mamy nadzieję, że LOKI zostanie hitem sezonu 2007 w kategorii H'n'S.
LOKI w liczbach:
- około 100'000 przedmiotów do zdobycia lub samodzielnego stworzenia
- blisko 220 umiejętności do zdobycia
- ponad 200 przeciwników znanych z podań mitologicznych
- prawie 200 lokacji w 4 odmiennych światach mitologicznych
- 80 godzin rozgrywki na wybranym poziomie trudności
- około 50 różnorodnych questów do wykonania