Loki uzbrojony w technologię PhysX
Ostatniego dnia lipca 2005 roku informowaliśmy Was o rozpoczęciu prac nad nową grą z gatunku action RPG o nazwie Loki. Wczoraj dowiedzieliśmy się, że ów produkt zostanie wsparty przez technologię PhysX, którą opracowała firma AGEIA. Tym samym dołączył on do bogatej listy tytułów, które już w przyszłym roku pochwalą się realistycznymi efektami fizycznymi.
Ostatniego dnia lipca 2005 roku informowaliśmy Was o rozpoczęciu prac nad nową grą z gatunku action RPG o nazwie Loki. Wczoraj dowiedzieliśmy się, że ów produkt zostanie wsparty przez technologię PhysX, którą opracowała firma AGEIA. Tym samym dołączył on do bogatej listy tytułów, które już w przyszłym roku pochwalą się realistycznymi efektami fizycznymi, o ile oczywiście użytkownicy skorzystają z oferty i zakupią odpowiednie karty z procesorem.
Loki to program przygotowany przez firmę Cyanide (m.in. Chaos League: Sudden Death i Pro Cycling Manager), który przeniesie nas do krainy zamieszkanej przez mityczne stwory i legendarnych herosów. Całość utrzymana będzie w konwencji hack’n’slash – czeka nas więc ostra młócka z uwzględnieniem elementów charakterystycznych dla gatunku RPG.
To na razie wszystko, co wiemy o tej grze. Produkt zadebiutuje w drugim kwartale przyszłego roku na PC. Nie podano czy przewiduje się konwersje na inne platformy sprzętowe.