autor: Wojciech Antonowicz
Linia Fabularna w AO już za dwa tygodnie
Jednym z poważniejszych zarzutów skierowanych pod adresem dotychczas obecnych na rynku pozycji z gatunku MMOCRPG jest brak wątku fabularnego, czyli innym słowem brak treści. Zgodnie z zapewnieniami firmy Funcom producenta Anarchy Online sytuacja ta ma się zmienić już za około dwa tygodnie.
Jednym z poważniejszych zarzutów skierowanych pod adresem dotychczas obecnych na rynku pozycji z gatunku MMOCRPG jest brak wątku fabularnego, czyli innym słowem brak treści. Zgodnie z zapewnieniami firmy Funcom producenta Anarchy Online sytuacja ta ma się zmienić już za około dwa tygodnie.
Anarchy Online, gra przeznaczona do grania wyłącznie przez Internet, pojawiła się oficjalnie na rynku w USA i krajach skandynawskich pod koniec czerwca tego roku. Poza niewątpliwie imponującymi grafiką, klimatami i całą otoczką już od startu wykazywała charakterystyczne dla tego typu gier objawy czyli narastająca nudę. Chciałbym być dobrze zrozumianym. Nie twierdzę iż gra jest nudna, jest bardzo wciągająca i niech dowodem na to będzie liczba 100.000 sprzedanych egzemplarzy co jak na taki tytuł i czas od premiery jest imponującym wynikiem. Pisząc „nuda” mam na myśli sytuację gdy już rozwinęliśmy swoją postać, zabiliśmy odpowiedni dużo innych graczy, mamy najlepsze w grze przedmioty, albo po prostu nie chce nam się tego co powyższe robić, to co nam pozostaje ? Nuda ? Ano podobno nie gdyż już niedługo zgodnie z obietnicami ma zawitać do świata Rubi-Ka fabuła. Przewidziane na cztery lata (czasu rzeczywistego) sploty intryg i otwarte konflikty zbrojne pomiędzy zwalczającymi się frakcjami oraz zapewne dużo innych niespodzianek ma uczynić tą grę niepowtarzalną w swoim gatunku. Czekamy z niecierpliwością.