autor: Kamil Ostrowski
League of Legends - patch 3.01 - nowy system ligowy i zmiany w balansie
League of Legends doczekało się kolejnego sporego uaktualnienia. Firma Riot Games uruchomiła zapowiadany wcześniej nowy system ligowy i wprowadziła zmiany w balansie.
Na serwerach wylądowała kolejna łatka do League of Legends. Uaktualnienie wprowadza zapowiedziany wcześniej system ligowy, a także poprawia nieco balans. Ulepszono także wygląd jednej z najpopularniejszych bohaterek.
System ligowy opisywaliśmy już wcześniej, kiedy firma Riot Games zapowiedziała jego wprowadzenie. W uproszczeniu przypomina on ten, który znamy z gry Starcraft II. Zamiast jednego wielkiej drabinki podzielono fanów League of Legends na ligi i dywizje. Po wspięciu się na szczyt w swojej grupie, rozgrywamy spotkanie imitujące mecz turniejowy. Zwycięzca zapewnia sobie miejsce na wyższym szczeblu systemu. Drużyny znajdujące się na samym szczycie będą miały szanse na dostanie się do League of Legends Championship Series.
Poza systemem ligowym pojawiły się także zmiany w balansie. Ich pełną listę znajdziecie na oficjalnym forum League of Legends. Spośród najważniejszych trzeba wymienić delikatne wzmocnienie Veigara, który zdobywać będzie teraz podwójną liczbę punktów mocy za zabicie większych przeciwników umiejętnością Baleful Strike. Osłabiono z kolei popularnych w ostatnich czasach Olafa i Mastera Yi.
Wisienką na torcie jest poprawa wyglądu Annie – popularnej bohaterki, która rzuca czary dystansowe i może przyzywać na pomoc morderczego pluszowego misia – Tibbersa.