autor: Włodarczak Adam
Kto autorem ścieżki dźwiękowej w Pariah?
Tim Larkin, doskonale znany w naszej branży muzyk i kompozytor (autor muzyki w takich grach, jak Uru: Ages Beyond Myst, Riven, Middle Earth, Lord of the Rings oraz Prince of Persia) stworzy również ścieżkę dźwiękową w nadchodzącej grze FPS pt. Pariah – poinformował producent, Digital Extremes oraz wydawca tytułu, Groove Games.
Tim Larkin, doskonale znany w naszej branży muzyk i kompozytor (autor muzyki w takich grach, jak Uru: Ages Beyond Myst, Riven, Middle Earth, Lord of the Rings oraz Prince of Persia) stworzy również ścieżkę dźwiękową w nadchodzącej grze FPS pt. Pariah – poinformował producent, Digital Extremes oraz wydawca tytułu, Groove Games.
Na konferencji prasowej, podczas której obwieszczono grającemu światu tę radosną nowinę, obie strony nie szczędziły wielu patetycznych słów. James Schmalz, człowiek reprezentujący interesy studia Digital Extremes przypomniał nam wszystkim, jak ważna w grach komputerowych jest odpowiednia, sugestywna ścieżka dźwiękowa. Gwiazda wieczoru, Tim Larkin zdradził natomiast, że podkład będzie odbiegał od utartych schematów – ma być połączeniem dźwięków perkusji z innymi tradycyjnymi instrumentami. Jeżeli tylko słowa obu panów okażą się prawdziwe – chociażby w połowie – nieraz wspomniana tu ścieżka dźwiękowa faktycznie ma szanse stać się hitem tego roku.
Pariah jest najnowszym projektem kanadyjskiej firmy Digital Extremes, która na światowym rynku zasłynęła przede wszystkim z takich dzieł, jak Unreal Tournament 2003 i Unreal Tournament 2004. Oczywiście, produkcja ta, tworzona przy współpracy z Groove Games, ma stanowić prawdziwy przełom w swojej dziedzinie, a już w szczególności wśród gier określanych skrótem FPS. Całość tworzona jest naturalnie na zmodyfikowanym silniku, który został użyty już między innymi w UT 2004. Dzięki temu oprawa graficzna gry oraz odwzorowanie fizyki świata otaczającego gracza, stać będzie na najwyższym, światowym poziomie.
Program w wersji dla pojedynczego gracza zaoferuje nam 15 misji, ale swoje prawdziwe oblicze ma ukazać dopiero w trakcie walk sieciowych. W takich trybach, jak: Capture the Flag, Deathmatch, The King of the Hill, czy w znanym z UT 2004 Onslaught, tysiące graczy będą naocznie mogły się przekonać, jak trudne może być życie na planecie Ziemia.
Szczegółowe informacje na temat tego programu znajdziecie oczywiście w naszej Encyklopedii Gier. Premiera zapowiadana jest na kwiecień tego roku, natomiast obok widzicie kilka świeżych, dotąd niepublikowanych u nas obrazków.