autor: Redakcja GRYOnline.pl
Konferecja Game Development: From Design to Infrastructure
W dniach 3-4 października 2005 roku w Wyższej Szkole Biznesu-National-Louis University odbędzie się konferencja: "Game Development: From Design to Infrastructure"- Tworzenie gier: od projektu do infrastruktury". Współorganizatorem konferencji jest DePaul University z Chicago. W konferencji planowany jest udział około 300 osób: studentów informatyki, przedstawicieli firm IT, kadry naukowo-dydaktycznej.
W dniach 3-4 października 2005 roku w Wyższej Szkole Biznesu-National-Louis University odbędzie się konferencja: "Game Development: From Design to Infrastructure"- Tworzenie gier: od projektu do infrastruktury". Współorganizatorem konferencji jest DePaul University z Chicago. W konferencji planowany jest udział około 300 osób: studentów informatyki, przedstawicieli firm IT, kadry naukowo-dydaktycznej.
Konferencja: „Game Development 2005: From Design to Infrastructure” jest forum dla dyskusji na temat przemysłu tworzenia gier komputerowych, problematyki projektowania gier, technologii używanych przy tworzeniu gier, produkcji oraz umiejętności potrzebnych do odniesienia sukcesu zawodowego w tym przemyśle. Weterani przemysłu tworzenia gier z USA podziela się swoimi doświadczeniami oraz popatrzą w przyszłość tej dynamicznie rozwijającej się gałęzi gospodarki. Udział w konferencji wezmą znakomici twórcy i znawcy tematu o światowej renomie m.in. David Stone – zdobywca Oskara za dźwiękowe efekty specjalne; Gordon Walton – samodzielny twórca ponad 30 gier oraz nadzorujący tworzenie kilkuset innych gier, aktualnie w Sony Online Entertainment; George Alistair Sanger – prekursor nowoczesnej ścieżki dźwiękowej w grach, wraz z zespołem Team Fat współtworca muzyki do ponad 200 gier; Dennis Hayashi, prezydent firmy Media Options Inc. produkującej gry edukacyjne, i inni.
Specjalnie dla uczniów przeprowadzone zostaną warsztaty pokazujące etapy tworzenia gier komputerowych oraz prezentujące gry typu RPG. Uczestnicy konferencji będą mogli zmierzyć się w turnieju z nagrodami – Wolfenstein Enemy Territory.
Konferencja odbywa się w języku angielskim (turniej, warsztaty w języku polskim) i adresowana jest do szerokiego grona odbiorców. Organizatorzy w szczególności zapraszają do udziału przedstawicieli firm z branży IT, studentów informatyki oraz osoby zainteresowane przemysłem gier komputerowych. Reprezentanci świata biznesu będą mogli usłyszeć o złożonych problemach organizacyjnych przy tworzeniu gier, o wzrastającej randze ekonomicznej przemysłu tworzącego gry oraz o nowych, niezwykłych możliwościach biznesowych wynikających z postępu technologicznego.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na oficjalną stronę konferencji.