Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 marca 2007, 10:07

Koncern Take 2 Interactive zaktualizował swój plan wydawniczy

W Internecie pojawił się plan wydawniczy koncernu Take 2 Interactive, w którym znajdziemy zaktualizowane daty premier dwunastu gier, jakie firma ta zamierza opublikować na rynku w bieżącym roku.

W Internecie pojawił się plan wydawniczy koncernu Take 2 Interactive, w którym znajdziemy zaktualizowane daty premier dwunastu gier, jakie firma ta zamierza opublikować na rynku w bieżącym roku.

Mimo że spora liczba tytułów zawiera dokładne terminy wydania, przedstawiciele firmy zastrzegają, że mogą się one jeszcze zmienić. Oto pełna lista:

  • Beaterator (PSP) – lipiec;
  • Bioshock (360) – 24 sierpnia;
  • Bioshock (PC) – 24 sierpnia;
  • Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (360) – 27 lipca;
  • Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (NDS) – 27 lipca;
  • Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (PS2) – 27 lipca;
  • Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (PS3) – 27 lipca;
  • Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (Wii) – 27 lipca;
  • Free Running (PSP) – 30 marca;
  • Grand Theft Auto IV (360)– 19 października;
  • Grand Theft Auto IV (PS3) – 19 października;
  • Great Battles of Rome (PC) – 18 maja;
  • Great Battles of Rome (PS2) – maj;
  • Great Battles of Rome (PSP) – 18 maja;
  • Manhunt 2 (PS2) – lipiec;
  • Manhunt 2 (PSP) – lipiec;
  • Manhunt 2 (Wii) – lipiec;
  • NBA 2K7 (PS3) – 13 kwietnia;
  • Red Star (PS2) – 20 kwietnia;
  • Silverfall (PSP) – 1 czerwca;
  • Superbike: World Championship (360)– październik;
  • Superbike: World Championship (PC)– sierpień;
  • Superbike: World Championship (PS2)– 11 maja;
  • Superbike: World Championship (PSP)– 11 maja;
  • The Darkness (360) – czerwiec;
  • The Darkness (PS3) – czerwiec;

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej