autor: Krzysztof Bartnik
Komiksowi weterani pracują przy Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects
Firma Marvel nie tylko użyczyła licencji na używanie wizerunków swoich flagowych, komiksowych superbohaterów w nadchodzącej bijatyce o nazwie Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects, ale także bardzo mocno angażuje się w proces tworzenia gry. Ostatnio, do zespołu developerskiego pracującego nad tą konsolową produkcją dołączyło dwóch znanych, komiksowych weteranów.
Firma Marvel nie tylko użyczyła licencji na używanie wizerunków swoich flagowych, komiksowych superbohaterów w nadchodzącej bijatyce o nazwie Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects, ale także bardzo mocno angażuje się w proces tworzenia gry. Ostatnio, do zespołu developerskiego pracującego nad tą konsolową produkcją dołączyło dwóch znanych, komiksowych weteranów.
Scenarzysta Mark Millar (Ultimate X-Men, The Ultimates, Ultimate Fantastic Four) zajmie się stworzeniem historii, jakie będzie można przeczytać w profilu danego superherosa, a także opracuje scenariusz do kampanii dla pojedynczego gracza. Z kolei rysownik Terry Dodson (X-Force, House of M i Knights Spider-Man) zajmie się pracami nad interfejsem oraz zaprojektuje wygląd poszczególnych postaci w wydaniu programu na przenośną konsolkę Sony PSP. Wspomniana dwójka dołączy do Jae Lee, który „dogląda” cały projekt od samego początku.
Rynkowy debiut Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects powinien nastąpić w październiku bieżącego roku. Gra dedykowana jest czterem platformom: PlayStation 2, Xbox, GameCube i PSP. Za jej produkcję odpowiada studio Nihilistic Software, wydawcą całości jest zaś korporacja Electronic Arts.
Więcej informacji o grze znajdziecie na łamach Encyklopedii GRY-OnLine.