Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 kwietnia 2001, 17:04

Kolejny sieciowy cRPG w produkcji

Ufff, przyznam, że ostatnio czuję się coraz bardziej przytłoczony ilością zapowiedzianych i wydanych gier cRPG – to istny potop. Nie ma dnia bez nowych zapowiedzi, informacji oraz innych tematów związanych z gatunkiem cRPG. Nie inaczej jest i dzisiaj, ponieważ doszły do mnie wieści o najnowszej produkcji kanadyjskiego zespołu Fate Studios - Charr: The Grimm Fate.

Ufff, przyznam, że ostatnio czuję się coraz bardziej przytłoczony ilością zapowiedzianych i wydanych gier cRPG – to istny potop. Nie ma dnia bez nowych zapowiedzi, informacji oraz innych tematów związanych z gatunkiem cRPG. Nie inaczej jest i dzisiaj, ponieważ doszły do mnie wieści o najnowszej produkcji kanadyjskiego zespołu Fate Studios - Charr: The Grimm Fate.

Będzie to sieciowy cRPG, w którym gracze stworzonym przez siebie bohaterem podróżować będą po postapokaliptycznym, fantastycznym świecie nawiedzanym przez okropne trzęsienia ziemi, kwaśne deszcze i siejące zagładę meteoryty. Oczywiście nie będziemy poruszać się tam bez celu, mianowicie wszystkich nas połączy walka z okropną rasą „Grimm”, która gdzie tylko się pojawi sieje zamęt, zniszczenie i mutacje. Każdy gracz będzie mógł poruszać się i walczyć samodzielne lub też przyłączyć się do większej zorganizowanej grupy, a także budować przeróżne pojazdy oraz umocnienia.

Tworząc naszą postać będziemy mogli wybrać do jakiej z 12 ras będzie należeć (między innymi: Ork, Troll, Ogr, Krasnolud, Gigant, Mroczny Elf, Człowiek) oraz jakie umiejętności będą ją charakteryzowały. Podczas rozgrywki wykorzystywać będziemy cały arsenał wymyślnych broni, pancerzy i gadżetów, jak działka fuzyjne, pistolety plazmowe, destabilizatory, kombinezony niewidzialności i zbroje bojowe oraz równie wiele magicznych zaklęć.

Wydanie gry planowane jest na 2003 rok, a zainteresowanych szczegółami odsyłam na oficjalną stronę gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej