Kolejny sieciowy cRPG w produkcji
Ufff, przyznam, że ostatnio czuję się coraz bardziej przytłoczony ilością zapowiedzianych i wydanych gier cRPG – to istny potop. Nie ma dnia bez nowych zapowiedzi, informacji oraz innych tematów związanych z gatunkiem cRPG. Nie inaczej jest i dzisiaj, ponieważ doszły do mnie wieści o najnowszej produkcji kanadyjskiego zespołu Fate Studios - Charr: The Grimm Fate.
Ufff, przyznam, że ostatnio czuję się coraz bardziej przytłoczony ilością zapowiedzianych i wydanych gier cRPG – to istny potop. Nie ma dnia bez nowych zapowiedzi, informacji oraz innych tematów związanych z gatunkiem cRPG. Nie inaczej jest i dzisiaj, ponieważ doszły do mnie wieści o najnowszej produkcji kanadyjskiego zespołu Fate Studios - Charr: The Grimm Fate.
Będzie to sieciowy cRPG, w którym gracze stworzonym przez siebie bohaterem podróżować będą po postapokaliptycznym, fantastycznym świecie nawiedzanym przez okropne trzęsienia ziemi, kwaśne deszcze i siejące zagładę meteoryty. Oczywiście nie będziemy poruszać się tam bez celu, mianowicie wszystkich nas połączy walka z okropną rasą „Grimm”, która gdzie tylko się pojawi sieje zamęt, zniszczenie i mutacje. Każdy gracz będzie mógł poruszać się i walczyć samodzielne lub też przyłączyć się do większej zorganizowanej grupy, a także budować przeróżne pojazdy oraz umocnienia.
Tworząc naszą postać będziemy mogli wybrać do jakiej z 12 ras będzie należeć (między innymi: Ork, Troll, Ogr, Krasnolud, Gigant, Mroczny Elf, Człowiek) oraz jakie umiejętności będą ją charakteryzowały. Podczas rozgrywki wykorzystywać będziemy cały arsenał wymyślnych broni, pancerzy i gadżetów, jak działka fuzyjne, pistolety plazmowe, destabilizatory, kombinezony niewidzialności i zbroje bojowe oraz równie wiele magicznych zaklęć.
Wydanie gry planowane jest na 2003 rok, a zainteresowanych szczegółami odsyłam na oficjalną stronę gry.