autor: Maciej Myrcha
Kolejny developer skusił się na Unreal Engine 3
Przedstawiciele firmy Real Time Worlds, tworzącej grę Crackdown przeznaczoną dla Xbox 360 a także pracująca nad All Points Bulletin, poinformowali o podpisaniu umowy z Epic Games, dzięki której nabyli prawa do wykorzystania w swoich produkcjach Unreal Engine 3. Tym samym dołączyli do poszerzającej się rodziny developerów, którzy skorzystają z dobrodziejstw najnowszego silnika twórców Unreal.
Przedstawiciele firmy Real Time Worlds, tworzącej grę Crackdown przeznaczoną dla Xbox 360 a także pracująca nad All Points Bulletin, poinformowali o podpisaniu umowy z Epic Games, dzięki której nabyli prawa do wykorzystania w swoich produkcjach Unreal Engine 3. Tym samym dołączyli do poszerzającej się rodziny developerów, którzy skorzystają z dobrodziejstw najnowszego silnika twórców Unreal.
Wybór tego silnika, jako platformy do tworzenia gier, tak uzasadnił założyciel firmy Real Time Worlds, David Jones: "Byliśmy pod wielkim wrażeniem technologii Unreal Engine 3 oraz narzędzi wspomagających projektowanie i developing gry przy jej wykorzystaniu. Dzięki temu, nasi graficy będą w stanie już w początkowym stadium produkcji stworzyć efekty o jakich do tej pory tylko marzyli, programiści natomiast będą mogli skupić się na specyficznych aspektach kodu, nie zaprzątając sobie głowy całą resztą."
Pierwszą grą, którą napędzać będzie Unreal Engine 3, zostanie wspomniana All Points Bulletin, MMOG przenosząca graczy w świat "policjantów i złodziei".