Kolejne opóźnienie Dungeon Lords
Nie mają szczęścia Ci, którzy z niecierpliwością oczekują premiery gry Dungeon Lords. Firmie Dreamcatcher Games po raz kolejny nie udało się dotrzymać obietnic, związanych z debiutem programu na rynku. Według najnowszych informacji, ten cRPG pojawi się w sklepach dopiero 20 kwietnia.
Nie mają szczęścia Ci, którzy z niecierpliwością oczekują premiery gry Dungeon Lords. Firmie Dreamcatcher Games po raz kolejny nie udało się dotrzymać obietnic, związanych z debiutem programu na rynku. Według najnowszych informacji, ten cRPG pojawi się w sklepach dopiero 20 kwietnia. Tym razem obeszło się bez tłumaczeń. Możemy się tylko domyślać, że z pewnością główną przyczyną opóźnienia są przedłużające się prace nad grą, które prowadzi studio Heuristic Park.
Dungeon Lords przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.
Kraina w której toczy się akcja odznacza się sporą różnorodnością, znajdziemy tu olbrzymie zamki i twierdze, smocze groty, jaskinie, tereny skute lodem, bagna, góry, miasta, wioski, kopalnie i jeszcze szereg innych, naturalnie wymodelowanych w pełnym 3D. Cała gra nastawiona jest na nieustanną wartką akcję, eksplorowanie nowych, nieznanych terenów, wykrywanie, omijanie czy unieszkodliwianie napotkanych pułapek, rozwiązywanie zagadek logicznych oraz rzecz jasna walkę z napotkanymi bestiami, potężnymi czarodziejami, nieumarłymi lordami, demonami zniszczenia, itp.
Więcej informacji na temat Dungeon Lords znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.