autor: Maciej Myrcha
Kolejna odsłona Mega Man Battle Network w wersji GBA na horyzoncie
Przedstawiciele firmy Capcom poinformowali o pracach nad grą Mega Man Battle Network 6 przeznaczoną dla konsoli przenośnej GBA. Gra ukaże się w dwóch wersjach, Cybeast Gregar oraz Cybeast Falzar, połączonych ze sobą fabułą, ale różniących się specyficznymi cechami, m.in. finalnymi bossami czy strategiami potrzebnymi do odniesienia zwycięstwa. Premierę gier zapowiedziano na drugi kwartał 2006.
Przedstawiciele firmy Capcom poinformowali o pracach nad grą Mega Man Battle Network 6 przeznaczoną dla konsoli przenośnej GBA. Gra ukaże się w dwóch wersjach, Cybeast Gregar oraz Cybeast Falzar, połączonych ze sobą fabułą, ale różniących się specyficznymi cechami, m.in. finalnymi bossami czy strategiami potrzebnymi do odniesienia zwycięstwa. Premierę gier w USA zapowiedziano na drugi kwartał tego roku.
Nasi dobrze już znani bohaterowie, Lan i Mega Man, ponownie znajdą się we wrogich światach, zarówno realnym jak i cybernetycznym. Ojciec Lana otrzymał propozycję zmiany stanowiska i wraz z całą rodziną musiał przeprowadzić się do Cyber City, miasta znanego z przeprowadzania różnorodnych eksperymentów technologicznych. Podczas gdy Lan poznaje nowych ludzi i zawiązuje przyjaźnie w świecie rzeczywistym, Mega Man z pomocą przyjaznych Navis musi stawić czoła nowym wrogom napotkanym w świecie wirtualnym.
Głównymi przeciwnikami naszych przyjaciół będą potężne, starożytne kreatury, zwane Cybeasts, walczące niegdyś o władzę i kontrolę nad światem. Po ich ostatniej walce powstał ogromny krater, na dnie którego obaj wrogowie spoczęli w wiecznym śnie. Niestety, działania tajemniczej siły przebudziły bestie, które przeniknęły do sieci siejąc w niej spustoszenie. Z pomocą w walce przychodzi nam nowy Cross Sytem, który pozwala Mega Manowi korzystać ze zdolności swoich sprzymierzeńców. Kolejna nowość to Beast Out, umożliwiająca częściowe wchłonięcie mocy Cybeasts. Co ciekawe, działania obu tych systemów można ze sobą łączyć, otrzymując bardzo potężne zdolności bitewne.
Dzięki użyciu link-kabla będziemy mogli wymieniać się chipami i programami modyfikującymi pamięć z innymi graczami.