autor: Radosław Grabowski
Kolejna gra ojców SiN: Episodes - nowy "silnik" i przystosowanie do Windows Vista
Obecnie przygotowywana przez pracowników firmy Ritual Entertainment gra, nosząca nazwę SiN: Episodes i należąca do gatunku FPS, wykorzysta engine Source (vide Half-Life 2). Jednak plany ekipy developerskiej z Teksasu nie obejmują wyłącznie wspomnianego produktu, gdyż figuruje w nich też tajemnicza pozycja, mająca bazować na technologii nowej generacji.
Obecnie przygotowywana przez pracowników firmy Ritual Entertainment gra, nosząca nazwę SiN: Episodes i należąca do gatunku FPS, wykorzysta engine Source (vide Half-Life 2). Jednak plany ekipy developerskiej z Teksasu nie obejmują wyłącznie wspomnianego produktu, gdyż figuruje w nich też tajemnicza pozycja, mająca bazować na technologii nowej generacji.
Od 20 do 24 marca 2006 trwać będzie w kalifornijskim San Jose kolejne spotkanie twórców z cyklu Game Developers Conference. Właśnie w trakcie owej imprezy ludzie z RE zaprezentują swój autorski „silnik”, który napędzać ma wymienioną wyżej sekretną grę. Powstaje ona z myślą o nadchodzącym systemie operacyjnym Windows Vista (debiut w drugiej połowie przyszłego roku) i według zespołu projektantów zrobi należyty użytek z dobrodziejstw dziesiątej odsłony interfejsu DirectX.