Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 listopada 2005, 09:10

Keepsake w "złocie"

Firma Frogster Interactive (o której ostatnio było głośno ze względu na zapowiedzi o zaniechaniu dalszego usprawniania gry Bet on Soldier: Blood Sport) poinformowała, że „przygodówka” Keepsake osiągnęła status „gold” i powędrowała do tłoczni. Oczywiście tyczy się to tylko i wyłącznie niemieckiej wersji językowej programu.

Firma Frogster Interactive (o której ostatnio było głośno ze względu na zapowiedzi o zaniechaniu dalszego usprawniania gry Bet on Soldier: Blood Sport) poinformowała, że „przygodówka” Keepsake osiągnęła status „gold” i powędrowała do tłoczni. Oczywiście tyczy się to tylko i wyłącznie niemieckiej wersji językowej programu. Gra trafi do sklepów u naszych zachodnich sąsiadów 17 listopada. W Polsce produkt zadebiutuje dopiero w lutym przyszłego roku. Za wydanie Keepsake odpowiada PLAY.

Keepsake w 'złocie' - ilustracja #1

Keepsake to gra przygodowa w najczystszej czystej postaci (skojarzenia z legendarną serią King’s Quest są jak najbardziej na miejscu), stworzona przez firmę Wicked Studios. Gracz wciela się w postać dziewczęcia o imieniu Lydia. W tym roku po raz pierwszy Lydia wyrusza do szkoły magii, Dragonvale Academy. Po przekroczeniu jej progów, zdaje sobie sprawę, że mury szkoły opustoszały. Podczas poszukiwań swojej przyjaciółki, Celeste, natyka się na coś, czego nie widziała od bardzo dawna - starą lalkę, którą podarowała przyjaciółce 8 lat temu. Gdy Lydia podnosi lalkę, w jej umyśle pojawiają się dziwne obrazy z życia Celeste. Teraz nasza bohaterka musi odkryć co stało się z uczniami szkoły i jej przyjaciółką, a w poszukiwaniach pomaga jej smok Zak (przez pomyłkę magicznie przemieniony w wilka), który ma jedną wadę - lęk wysokości.

Keepsake w 'złocie' - ilustracja #2

Więcej informacji na temat Keepsake znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej