Już wkrótce w The Matrix Online pojawią się prawdziwe reklamy
Użytkownicy The Matrix Online mogli do tej pory podziwiać w Mega City billboardy z reklamami wymyślonych przez autorów gry produktów (np. Slumberil, czy The Sentinel). Kolejne uaktualnienie, oznaczone liczbą 38, przyniesie w tej kwestii zasadnicze zmiany – na ogromnych tablicach pojawią się bowiem markowe towary, znane ze świata rzeczywistego.
Użytkownicy The Matrix Online mogli do tej pory podziwiać w Mega City billboardy z reklamami wymyślonych przez autorów gry produktów (np. Slumberil, czy The Sentinel). Kolejne uaktualnienie, oznaczone liczbą 38, przyniesie w tej kwestii zasadnicze zmiany – na ogromnych tablicach pojawią się bowiem markowe towary, znane ze świata rzeczywistego.
Koncern SEGA, który opiekuje się wyprodukowanym przez Monolith Productions programem, zapewne odbije sobie w ten sposób stosunkowo małą społeczność graczy. Pamiętacie zapewne nasze doniesienia z sierpnia bieżącego roku, kiedy to ze względu na niewielkie zainteresowanie grą, zdecydowano się zmniejszyć liczbę wirtualnych światów.
Oczywiście, z wprowadzeniem prawdziwych reklam wiąże się też inna niespodzianka. Autorzy gry zamierzają wprowadzić na billboardy w Mega City również reklamy stworzone przez abonentów. W celu wyłonienia najciekawszych projektów, odbędą się w niedalekiej przyszłości specjalne konkursy. O szczegółach tych ostatnich, administratorzy The Matrix Online poinformują w ciągu najbliższych kilku tygodni.