autor: Mateusz Kądziołka
Jedi Sage – drzewo Balance
Opis talentów z drzewa Balance dla Jedi Sage.
Drzewo Balance
Pierwszy poziom:
Empowered Throw (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez Telekinetic Throw o 4%/pkt.
Jedi Resistance (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 1%/pkt.
Will of the Jedi (2 pkt.) – zwiększa statystykę Willpower o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Pinning Resolve (2 pkt.) – redukuje cooldown Force Stun o 5 s/pkt. Oprócz tego, Force Lift wpływa na 1/pkt dodatkowego wroga w promieniu 8 metrów od celu.
Upheaval (3 pkt.) – gdy aktywujemy Project, mamy 15%/pkt szans, aby zadać dodatkowe 50% obrażeń.
Focused Insight (2 pkt.) – wszystkie DoT-y i HoT-y, które mogą uderzyć krytycznie, mają 0,5%/pkt szansy, aby uleczyć postać gracza.
Psychokinesis (2 pkt.) – redukuje koszt Double Strike o 1/pkt i Project o 3/pkt.
Trzeci poziom:
Force in Balance (1 pkt) – umiejętność zadająca obszarowe obrażenia typu internal.
Psychic Barrier (2 pkt.) – redukuje pushback w czasie używania Mind Crush i Telekinetic Throw o 25%/pkt. Dodatkowo za każdym razem, gdy Telekinetic Throw zadaje obrażenia, mamy 100% szans na odnowienie 1% Mocy.
Telekinetic Balance (2 pkt.) – Telekinetic Throw nie ma cooldownu.
Czwarty poziom:
Containment (2 pkt.) – obniża czas aktywacji Force Lift o 50%/pkt. Dodatkowo, gdy Force Lift zostanie zbyt szybko przerwany, ogłuszy cel na 1 s/pkt.
Mind Ward (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia od DoT-ów o 7,5%/pkt.
Presence of Mind (1 pkt) – gdy Telekinetic Throw zadaje obrażenia, mamy 30% szans, aby następny atak Mocą, którego aktywacja zajmuje czas, uruchomił się natychmiastowo i zadał 20% więcej obrażeń.
Piąty poziom:
Force Suppression (1 pkt) – umiejętność Force in Balance zmniejsza odporność na Moc, powodując, że cele otrzymują 20% więcej obrażeń od następnych 10 DoT-ów. Efekt utrzymuje się przez 30 s.
Drain Thoughts (2 pkt.) – zwiększa obrażenia Weaken Mind o 7,5%/pkt.
Assertion (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Mind Crush o 1 s/pkt.
Szósty poziom:
Mental Scarring (3 pkt.) – zwiększa bonus obrażeń krytycznych Force in Balance oraz DoT-ów o 10%/pkt.
Psychic Absorption (2 pkt.) – zwiększa siłę efektu leczenia wywołanego przez Force in Balance oraz Focused Insight o 10%/pkt.
Siódmy poziom:
Sever Force (1 pkt) – osłabia cel, unieruchamiając go na 2 s i zadając mu obrażenia typu internal przez 18 s.