autor: Radosław Grabowski
Jakie są szanse na powstanie gry, rozwijającej pomysły z pamiętnej pozycji pt. Rez?
Tetsuya Mizuguchi nie pracuje już w korporacji Sega, aczkolwiek właśnie pod jej skrzydłami zaprojektował jedną z bardziej oryginalnych pozycji w historii elektronicznej rozrywki – strzelaninę muzyczną pt. Rez. Chociaż najnowszym dziełem owego twórcy jest Ninety-Nine Nights dla konsoli Xbox 360, to słynny autor poważnie rozważa przygotowanie sequela wspomnianego hitu, znanego z DC i PS2.
Tetsuya Mizuguchi nie pracuje już w korporacji Sega, aczkolwiek właśnie pod jej skrzydłami zaprojektował jedną z bardziej oryginalnych pozycji w historii elektronicznej rozrywki – strzelaninę muzyczną pt. Rez. Chociaż najnowszym dziełem owego twórcy jest Ninety-Nine Nights dla konsoli Xbox 360, to słynny autor poważnie rozważa przygotowanie sequela wspomnianego hitu, znanego z DC i PS2.
Mizuguchi twierdzi, iż teraz myśli nad tym, jak połączyć muzykę z odpowiednią wizualizacją w futurystycznej atmosferze. Wprawdzie wcale nie musi tu być mowa o bezpośredniej kontynuacji Rez, ale idea byłaby bardzo podobna. Tymczasem Pan Tetsuya wraz z pracownikami Q Entertainment szykuje jeszcze grę logiczną pt. Every Extend Extra dla PlayStation Portable, jak również Lumines II (PSP), Lumines Plus (PS2) i Lumines Live! (X360).