autor: Radosław Grabowski
Jak wygląda Clive Barker's Jericho na nowych obrazkach w wysokiej rozdzielczości?
Blisko miesiąc temu podzieliliśmy się z Szanownymi Czytelnikami świeżymi informacjami, dotyczącymi znakomicie zapowiadającej się gry pt. Clive Barker's Jericho (premiera w drugiej połowie 2007 roku) dla PC, PS3 i X360. Natomiast dziś mamy dla Was trzy nowe zrzuty ekranowe w wysokiej rozdzielczości – wcześniejsze screenshoty pochodzą sprzed prawie czterech miesięcy, więc zdążyły się już opatrzyć.
Blisko miesiąc temu podzieliliśmy się z Szanownymi Czytelnikami świeżymi informacjami, dotyczącymi znakomicie zapowiadającej się gry pt. Clive Barker's Jericho (premiera w drugiej połowie 2007 roku) dla PC, PS3 i X360. Natomiast dziś mamy dla Was trzy nowe zrzuty ekranowe w wysokiej rozdzielczości – wcześniejsze screenshoty pochodzą sprzed prawie czterech miesięcy, więc zdążyły się już opatrzyć.
Przypomnijmy, że stawimy czoła przerażającemu złu, poważnie zagrażającemu istnieniu ludzkości. Akcja zostanie umieszczona w opuszczonym miasteczku Al-Khali gdzieś pośrodku bliskowschodniej pustyni. Kontrolowany przez nas zespół o charakterze paramilitarnym składać się będzie z ludzi, dysponujących nadprzyrodzonymi mocami. Przebieg mrożącej krew w żyłach akcji obserwować mamy z perspektywy FPP.
Trójwymiarowy świat wygeneruje w czasie rzeczywistym zaawansowany silnik, opracowany przez hiszpańską firmę developerską Mercurysteam Entertainment. Engine zaoferuje nam niesamowitą grę światła i cienia, nasycone kolory etc. Wszystko po to, aby stworzyć specyficzną wirtualną atmosferę o surrealistycznym charakterze, będącą odzwierciedleniem myślenia Clive'a Barkera – prawdziwego mistrza grozy.