autor: Kamil Zwijacz
Iron Harvest - snajperka Anna i niedźwiedź Wojtek głównymi postaciami Polania Republic
Jakub Różalski pokazał na Facebooku głównych bohaterów, którzy będą walczyć po stronie Polania Republic w grze Iron Harvest. Ma to być snajperka Anna i niedźwiedź Wojtek.
Na początku miesiąca doczekaliśmy się oficjalnej zapowiedzi Iron Harvest – gry z uniwersum 1920+, tworzonej przez niemieckie studio KING Art we współpracy z Jakubem Różalskim. Natomiast dziś poznaliśmy imię głównej postaci frakcji Polania Republic – jednej z trzech, które pojawią się w kampanii fabularnej. Będzie to kobieta o imieniu Anna (możecie ją znać z planszówki Scythe), a towarzyszyć ma jej niedźwiedź Wojtek. Bohaterka ma być świetną snajperką, ale też doskonale poradzi sobie w walce na bliskim dystansie właśnie ze względu na zwierzaka będącego jej ochroniarzem. Ponadto bardzo prawdopodobne, że przy projektowaniu misia Różalski inspirował się kapralem Wojtkiem z 22 Kompanii Zaopatrywania Artylerii w 2. Korpusie Polskim dowodzonym przez gen. Władysława Andersa, o którym szerzej poczytacie w Wikipedii.
- strategia w stylu Company of Heroes, osadzona w fantastycznym uniwersum 1920+;
- jednymi z głównych bohaterów frakcji Polania Republic będą snajperka Anna i niedźwiedź Wojtek;
- ukaże się na konsolach XOne, PS4 i PC-tach w 2018 roku.
Iron Harvest ma być strategią w stylu Company of Heroes, której akcja rozgrywać będzie się w alternatywnej rzeczywistości. W świecie gry podczas I wojny światowej do walki używano mechów. Po zakończeniu konfliktu stały się one elementem codziennego życia ludzi, ale nie oznacza to, że na świecie zapanował spokój. W Europie bowiem o wpływy dalej walczą mocarstwa Saxony Empire i Rusviet, a rolniczy kraj Polania Republic modernizuje armię, by móc stawić czoła agresywnym sąsiadom.
Na temat samej rozgrywki nie wiemy obecnie zbyt wiele. Deweloperzy wyjawili jedynie, że wśród dostępnych jednostek pojawią się zarówno ludzie, jak i roboty, a walki toczone mają być na sandboksowych mapach. Duży wpływ na rozgrywkę ma mieć także system osłon oraz dynamiczna destrukcja.
Premiera Iron Harvest odbędzie się dopiero w 2018 roku. Gra ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.
- „Fascynują mnie mechy, polska wieś i ułani” – rozmawiamy z Jakubem Różalskim, malarzem i twórcą uniwersum 1920+
- Oficjalna strona gry Iron Harvest