Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 maja 2008, 11:48

autor: Piotr Doroń

Innowacyjne echochrome debiutuje na amerykańskim rynku

echochrome wzbudza wiele sympatii. Dzieje się tak od chwili oficjalnej zapowiedzi gry, do której doszło w trakcie konferencji koncernu Sony przeprowadzonej w ramach zeszłorocznego E3 Media & Business Summit. Teraz ta sympatia i ciekawość może zostać przekuta na rzeczywistą sprzedaż. Stało się tak za sprawą amerykańskiej premiery gry. Data europejskiej nie jest jeszcze znana.

echochrome wzbudza wiele sympatii. Dzieje się tak od chwili oficjalnej zapowiedzi gry, do której doszło w trakcie konferencji koncernu Sony przeprowadzonej w ramach zeszłorocznego E3 Media & Business Summit. Teraz ta sympatia i ciekawość może zostać przekuta na rzeczywistą sprzedaż. Stało się tak za sprawą amerykańskiej premiery gry. Data europejskiej nie jest jeszcze znana.

Innowacyjne echochrome debiutuje na amerykańskim rynku - ilustracja #1

W sprzedaży za pośrednictwem standardowego PlayStation Store oraz PS Store for the PC znalazły się odpowiednio: edycja przeznaczona dla posiadaczy PlayStation 3 oraz wersja powstała z myślą o właścicielach przenośnej platformy PSP. W obu przypadkach koszt nabycia echochrome zamyka się w kwocie 9,99 dolarów. Obie wersje różnią się między sobą w sposób niemalże kompletny. Stało się tak za sprawą udostępnienia w każdej z nich całkowicie odmiennych zestawów łamigłówek (po 56 na każdą wersję gry).

Przypominamy, że w echochrome obejmujemy kontrolę nad naszkicowaną w prosty sposób kukłą, która idzie przed siebie nie zważając na napotykane przeszkody. Jeśli nasz bohater będzie miał przed sobą dziurę, wpadnie w nią. Gdy napotka ścianę, odbije się od niej i zmieni kierunek chodu. Jeśli w końcu wejdzie na wybijające w górę pole, dostanie się na wyższy poziom. Nasza w tym głowa, by nie robił tego wszystkiego bezmyślnie. echochrome jest grą określaną mianem „grywalnej twórczości popularnego artysty M. C. Eshera”.

Więcej informacji na temat echochrome znajdziecie na łamach naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej