Innowacyjne echochrome debiutuje na amerykańskim rynku
echochrome wzbudza wiele sympatii. Dzieje się tak od chwili oficjalnej zapowiedzi gry, do której doszło w trakcie konferencji koncernu Sony przeprowadzonej w ramach zeszłorocznego E3 Media & Business Summit. Teraz ta sympatia i ciekawość może zostać przekuta na rzeczywistą sprzedaż. Stało się tak za sprawą amerykańskiej premiery gry. Data europejskiej nie jest jeszcze znana.
echochrome wzbudza wiele sympatii. Dzieje się tak od chwili oficjalnej zapowiedzi gry, do której doszło w trakcie konferencji koncernu Sony przeprowadzonej w ramach zeszłorocznego E3 Media & Business Summit. Teraz ta sympatia i ciekawość może zostać przekuta na rzeczywistą sprzedaż. Stało się tak za sprawą amerykańskiej premiery gry. Data europejskiej nie jest jeszcze znana.
W sprzedaży za pośrednictwem standardowego PlayStation Store oraz PS Store for the PC znalazły się odpowiednio: edycja przeznaczona dla posiadaczy PlayStation 3 oraz wersja powstała z myślą o właścicielach przenośnej platformy PSP. W obu przypadkach koszt nabycia echochrome zamyka się w kwocie 9,99 dolarów. Obie wersje różnią się między sobą w sposób niemalże kompletny. Stało się tak za sprawą udostępnienia w każdej z nich całkowicie odmiennych zestawów łamigłówek (po 56 na każdą wersję gry).
Przypominamy, że w echochrome obejmujemy kontrolę nad naszkicowaną w prosty sposób kukłą, która idzie przed siebie nie zważając na napotykane przeszkody. Jeśli nasz bohater będzie miał przed sobą dziurę, wpadnie w nią. Gdy napotka ścianę, odbije się od niej i zmieni kierunek chodu. Jeśli w końcu wejdzie na wybijające w górę pole, dostanie się na wyższy poziom. Nasza w tym głowa, by nie robił tego wszystkiego bezmyślnie. echochrome jest grą określaną mianem „grywalnej twórczości popularnego artysty M. C. Eshera”.
Więcej informacji na temat echochrome znajdziecie na łamach naszej Encyklopedii.