autor: Mateusz Kądziołka
Imperial Agent Sniper – Drzewo Lethality
Opis talentów z drzewa Lethality dla Imperial Agent Sniper.
Drzewo Lethality
Pierwszy poziom:
Deadly Directive (2 pkt.) – zwiększa Alacrity o 2%/pkt.
Lethality (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne ataków dystansowych i umiejętności o 2%/pkt.
Razor Edge (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Shiv o 5%/pkt.
Drugi poziom:
Slip Away (2 pkt.) – redukuje cooldown Debilitate o 7,5 s/pkt, a także zwiększa szybkość poruszania się po użyciu Debilitate o 15%/pkt przez 4 s.
Flash Powder (2 pkt.) – redukuje celność wszystkich celów o 10%/pkt na 8 s, gdy Flash Bang się kończy.
Corrosive Microbes (2 pkt.) – Corrosive Dart ma 12,5% szansy na podwójne ticknięcie, jeśli zadaje obrażenia.
Lethal Injectors (1 pkt) – zwiększa czas trwania Corrosive Dart o 3 s.
Trzeci poziom:
Corrosive Granade (1 pkt) – umiejętność, która zadaje maksymalnie 3 przeciwnikom w promieniu 5 m obrażenia typu internal przez 21 s.
Targeted Demolition (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Fragmentation Granade i Corrosive Granade o 4%/pkt.
Cut Down (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Overload Shot, Series of Shots i Cull o 3%/pkt.
Czwarty poziom:
Lethal Purpose (2 pkt.) – redukuje cooldown Adrenaline Probe o 15 s/pkt. Dodatkowo, trafienia krytyczne efektów trucizn odnawiają 1/pkt punkt energii.
Adhesive Corrosives (2 pkt.) – Corrosive Granade ma 50%/pkt szansy, by zredukować szybkość poruszania się wszystkich celów o 30% przez 6 s.
Vanish (2 pkt.) – redukuje cooldown Evasion o 7,5 s/pkt i Escape o 15 s/pkt.
Lethal Dose (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienia krytyczne HoT-ów i DoT-ów o 4%/pkt.
Piąty poziom:
Cull (1 pkt) – umiejętność wysyłająca falę pocisków zadająca obrażenia co sekundę. Każda trucizna na celu zwiększa zadawane obrażenia. Postać strzela dwoma blasterami, jeśli ma je wyekwipowane.
Razor Rounds (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Cull i Series of Shots o 2%/pkt.
Counterstrike (2 pkt.) – Countermeasures ma 50%/pkt szansy, aby usunąć wszelkie efekty ograniczające ruch postaci.
Szósty poziom:
Devouring Microbes (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez trucizny o 5%/pkt, jeśli cel ma poniżej 30% punktów życia.
Hold Your Ground (2 pkt.) – redukuje cooldown Shield Probe o 7,5 s/pkt i cooldown Cover Pulse o 5 s/pkt.
Siódmy poziom:
Weakening Blast (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia i powodująca, że cel otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od następnych 10 efektów krwawienia. Trwa przez 15 s.