autor: Mateusz Kądziołka
Imperial Agent Sniper – Drzewo Engineering
Opis talentów z drzewa Engineering dla Imperial Agent Sniper.
Drzewo Engineering
Pierwszy poziom:
Engineer’s Utility Belt (2 pkt.) – redukuje cooldown Flash Bang o 7,5 s/pkt, a Fragmentation Granade o 1,5 s/pkt.
Energy Tanks (2 pkt.) – zwiększa maksymalną ilość energii o 5/pkt.
Gearhead (3 pkt.) – zwiększa Cunning o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Explosive Engineering (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez Explosive Probe i wszystkie efekty AOE o 5%/pkt.
Vital Regulators (2 pkt.) – Adrenaline Probe leczy gracza za 3%/pkt jego maksymalnych punktów życia przez 3 s.
Calculated Pursuit (2 pkt.) – gracz ma 50%/pkt szansy, aby zdobyć buff Calculated Pursuit przy wychodzeniu zza zasłony. Pozwala on użyć Snipe w każdej sytuacji.
Vitality Serum (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt.
Trzeci poziom:
Cluster Bombs (2 pkt.) – po detonacji, Explosive Probe zostawia 1/pkt ładunek Cluster Bombs, który wybucha po uderzeniu pociskiem blastera, zadając przeciwnikowi obrażenia kinetyczne. Cluster Bombs nie mogą być detonowane częściej niż raz na 1,5 s.
Efficient Engineering (2 pkt.) – redukuje koszt Explosive Probe, Interrogation Probe i Plasma Probe o 2/pkt.
Interrogation Probe (1 pkt) – postać gracza przyzywa sondę, która przyczepia się do celu i zadaje mu obrażenia przez 18 s.
Inventive Interrogation Techniques (2 pkt.) – Interrogation Probe redukuje prędkość poruszania się celu o 15%/pkt.
Czwarty poziom:
Imperial Methodology (1 pkt) – zwiększa liczbę Cluster Bombs pozostawianą przez Explosive Probe o 1. Dodatkowo, gdy Cluster Bombs wybuchają, postać gracza odzyskuje 5 punktów energii.
Stroke of Genius (2 pkt.) – aktywowanie Cover Pulse ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Snipe aktywuje się natychmiast.
Experimental Explosives (2 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przez AOE o 15%/pkt.
Piąty poziom:
Energy Overrides (2 pkt.) – po aktywowaniu EMP Discharge, koszt użycia następnego Explosive Probe lub Plasma Probe spada o 50%/pkt.
EMP Discharge (1 pkt) – detonuje aktywny Interrogation Probe, zadając przeciwnikowi obrażenia energetyczne. Dodatkowo, natychmiastowo kończy cooldown Adrenaline Probe i Shield Probe.
Augmented Shields (2 pkt.) – zwiększa ilość zaabsorbowanych przez Defense Screen obrażeń o 15%.
Szósty poziom:
Deployed Shields (2 pkt.) – redukuje obrażenia otrzymywane w czasie ukrywania się za przeszkodą o 3%/pkt. Redukuje także cooldown Ballistic Shield o 15 s/pkt.
Electrified Railgun (3 pkt.) – Series of Shots ma 33,34%/pkt szansy na zadanie dodatkowych obrażeń przez 4 s. Efekt kumuluje się do 4 razy.
Siódmy poziom:
Plasma Probe (1 pkt) – postać gracza rzuca urządzeniem, które wybuchając podpala teren i zadaje maksymalnie 3 celom obrażenia typu elemental przez 18 s.