autor: Mateusz Kądziołka
Imperial Agent Operative – drzewo Lethality
Opis talentów z drzewa Lethality dla Imperial Agent Operative.
Drzewo Lethality
Pierwszy poziom:
Deadly Directive (2 pkt.) – zwiększa Alacrity o 2%/pkt.
Lethality (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne ataków dystansowych i umiejętności o 2%/pkt.
Razor Edge (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Shiv o 5%/pkt.
Drugi poziom:
Slip Away (2 pkt.) – redukuje cooldown Debilitate o 7,5 s/pkt, a także zwiększa szybkość poruszania się po użyciu Debilitate o 15%/pkt przez 4 s.
Flash Powder (2 pkt.) – redukuje celność wszystkich celów o 10%/pkt na 8 s, gdy Flash Bang się kończy.
Corrosive Microbes (2 pkt.) – Corrosive Dart ma 12,5% szansy na podwójne ticknięcie, jeśli zadaje obrażenia.
Lethal Injectors (1 pkt) – zwiększa czas trwania Corrosive Dart o 3 s.
Trzeci poziom:
Corrosive Granade (1 pkt) – umiejętność, która zadaje maksymalnie 3 przeciwnikom w promieniu 5 m obrażenia typu internal przez 21 s.
Combat Stims (2 pkt.) – Stim Boost automatycznie odnawia 5/pkt punktów energii, gdy jest aktywowany. Dodatkowo redukuje cooldown Stim Boost o 7,5 s/pkt.
Cut Down (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Overload Shot, Carabine Burst i Cull o 3%/pkt.
Czwarty poziom:
Lethal Purpose (2 pkt.) – redukuje cooldown Adrenaline Probe o 15 s/pkt. Dodatkowo, trafienia krytyczne efektów trucizn odnawiają 1/pkt punkt energii.
Adhesive Corrosives (2 pkt.) – Corrosive Granade ma 50%/pkt szansy, by zredukować szybkość poruszania się wszystkich celów o 30% przez 6 s.
Vanish (2 pkt.) – redukuje cooldown Evasion o 7,5 s/pkt i Escape o 15 s/pkt.
Lethal Dose (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienia krytyczne HoT-ów i DoT-ów o 4%/pkt.
Piąty poziom:
Cull (1 pkt) – umiejętność wysyłająca falę pocisków zadająca obrażenia co sekundę. Każda trucizna na celu zwiększa zadawane obrażenia. Postać strzela dwoma blasterami, jeśli ma je wyekwipowane. Umiejętność konsumuje Tactical Advantage.
Razor Rounds (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Cull i Series of Shots o 2%/pkt.
Counterstrike (2 pkt.) – Countermeasures ma 50%/pkt szansy, aby usunąć wszelkie efekty ograniczające ruch postaci.
Szósty poziom:
Devouring Microbes (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez trucizny o 5%/pkt, jeśli cel ma poniżej 30% punktów życia.
Hold Your Ground (2 pkt.) – redukuje cooldown Shield Probe o 7,5 s/pkt i cooldown Cover Pulse o 5 s/pkt.
Siódmy poziom:
Weakening Blast (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia i powodująca, że cel otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od następnych 10 efektów krwawienia. Trwa przez 15 s.