autor: Mateusz Kądziołka
Imperial Agent Operative – drzewo Concealment
Opis talentów z drzewa Concealment dla Imperial Agent Operative.
Drzewo Concealment
Pierwszy poziom:
Concealed Attacks (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Backstab i Hidden Strike o 8%/pkt.
Imperial Brew (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Corrosive Dart o 6%/pkt, a Acid Blade o 3%.
Survival Training (3 pkt.) – zwiększa moc umiejętności leczących o 1%/pkt i ilość otrzymywanego leczenia o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Infiltrator (3 pkt.) – zwiększa szybkość poruszania się o 5%/pkt i efektywność stealtha o 1 poziom/pkt.
Scrappy (2 pkt) – zwiększa obrażenia zadawane przez Shiv, Overload Shot i Backstab o 2%/pkt.
Inclement Conditioning (3 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt.
Scouting (2 pkt.) – zwiększa poziom wykrywania ukrytych celów o 1/pkt i obronę o 1%/pkt.
Trzeci poziom:
Waylay (1 pkt) – redukuje koszt Backstab o 10, a Acid Blade o 2.
Laceration (1 pkt) – konsumuje Tactical Advantage, by zadać celowi obrażenia kinetyczne.
Collateral Strike (2 pkt.) – Laceration ma 25%/pkt szansy, aby aktywować Collateral Strike, który zadaje obrażenia kinetyczne. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 10 s. Standardowe i słabe cele są dodatkowo stunowane przez Collateral Strike.
Revitalizers (1 pkt) – Stim Boost dodatkowo daje Revitalizers, lecząc za 2% maksymalnej ilości punktów życia co 3 s.
Czwarty poziom:
Energy Screen (1 pkt) – unikanie lub resistowanie ataku daje 1 punkt energii. Dodatkowo, Cloaking Screen nie redukuje leczenia dawanego i otrzymywanego.
Pin Down (2 pkt.) – Sever Tendon ma 50%/pkt szansy, by unieruchomić przeciwnika na 2 s.
Tactical Opportunity (2 pkt.) – Collateral Strike ma 50%/pkt szansy, aby dać buffa Tactical Advantage, gdy uderza w otruty cel.
Piąty poziom:
Culling (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane zatrutym celom o 1%/pkt.
Advanced Cloaking (2 pkt.) – redukuje cooldown Cloaking Screen o 30 s/pkt i dodatkowo Cloaking Screen zwiększa szybkość poruszania się o 25%/pkt przez 6 s.
Szósty poziom:
Meticulously Kept Blades (3 pkt.) – zwiększa ilość energii otrzymywanej za każde ticknięcie Stim Boost o 0,5/pkt. Zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przez Backstab, Sever Tendon, Hidden Strike i Acid Blade o 10%/pkt.
Jarring Strike (2 pkt.) – Hidden Strike ma 50%/pkt szansy, aby przewrócić cel na 3 s.
Siódmy poziom:
Acid Blade (1 pkt) – umiejętność sprawiająca, że następny Hidden Strike lub Backstab zada dodatkowe obrażenia internal przez 6 s i zwiększy penetrację pancerza o 50% przez 15 s. Ta umiejętność nie zważa na ogólny cooldown i nie wyciąga postaci z ukrycia.