Huxley na Xboxa 360 zaliczy opóźnienie
Jak informuje serwis IGN, produkcja Huxley, gry MMOFPS, nad którą pracuje koreański deweloper Webzen idzie pełną parą. Jednakże tylko na komputery PC. Wersja na Xboxa 360 może znacząco się opóźnić.
Jak informuje serwis IGN, produkcja Huxley, gry MMOFPS, nad którą pracuje koreański deweloper Webzen idzie pełną parą. Jednakże tylko na komputery PC. Wersja na Xboxa 360 może znacząco się opóźnić.
Webzen potwierdza, że prace nad konsolowym Huxleyem są o około sześć miesięcy w tyle za wersją pecetową. O ile więc użytkownicy komputerów najprawdopodobniej z premiery będą mogli cieszyć jeszcze w pierwszej połowie tego roku, o tyle konsolowcy zmuszeni będą poczekać do roku 2009.
Gra zabiera nas do postapokaliptycznego świata, w którym trwa nieustanny konflikt pomiędzy ludźmi i mutantami o nowo odkryte źródła energii. Program powstaje na silniku graficznym Unreal Engine 3 i korzysta z dobrodziejstw PhysX, bibliotek odpowiadających za realistyczną fizykę w grach video.
Po więcej informacji na temat Huxley zapraszam na łamy naszej Encyklopedii lub na oficjalną stronę produktu.