Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 maja 2007, 09:31

Hudsonsoft ujawnia tytuły gier, jakie w czerwcu poszerzą ofertę Virtual Console

Firma Hudsonsoft, Inc. opublikowała listę gier, jakie już wkrótce zostaną udostępnione w ramach usługi Virtual Console. Stworzone z myślą konsoli TurboGrafx-16 produkty, staną się dostępne dla użytkowników Nintendo Wii w przyszłym miesiącu.

Firma Hudsonsoft, Inc. opublikowała listę gier, jakie już wkrótce zostaną udostępnione w ramach usługi Virtual Console. Stworzone z myślą konsoli TurboGrafx-16 produkty, staną się dostępne dla użytkowników Nintendo Wii w przyszłym miesiącu.

Hudsonsoft ujawnia tytuły gier, jakie w czerwcu poszerzą ofertę Virtual Console - ilustracja #1
Bloody Wolf

Oferta firmy Hudsonsoft, Inc. obejmuje następujące gry:

  • Bloody Wolf – strzelanina z 1990 roku, która dwa lata wcześniej pojawiła się na automatach coin-op. Gracz wciela się tu w rolę komandosa (Snake lub Eagle – możliwość rozgrywki w dwie osoby) i wyrusza w misję uwolnienia zakładników z rąk terrorystów.
  • China Warrior – chodzona w prawo bijatyka, która nasuwa skojarzenia z produktem o nazwie Kung-Fu, wydanym przez firmę Irem w połowie lat osiemdziesiątych.
  • Dead Moon – kolejna strzelanina, opracowana przez firmę Studio Ducks w 1991 roku. Tym razem zasiądziemy za sterami niewielkiego myśliwca, którego celem jest wyeliminowanie nadlatujących z prawej strony ekranu przeciwników.
  • World Sports Competition – produkt z 1992 roku, który pozwala na rywalizację w kilku konkurencjach, wchodzących w skład letnich igrzysk olimpijskich. Gra miała pierwotnie ukazać się w ofercie Virtual Console dziś, ale z bliżej nieznanych względów zdecydowano się przesunąć premierę na czerwiec.

Wszystkie gry z konsoli TurboGrafx-16 kosztować będą 600 punktów Wii.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej