Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2005, 11:39

autor: Radosław Grabowski

Horror na wyspie w pierwszej grze na podstawie powieści Agathy Christie

Powieść pt. And Then There Were None (I nie było już nikogo) z 1939 roku, zakorzeniona w świadomości czytelników z naszego kraju także pod nazwą Dziesięciu Murzynków, stanowi jedno z najwspanialszych osiągnięć pamiętnej Lady Agathy Christie. Właśnie na kanwie owej książki powstaje pierwsza gra wirtualna z PeCetowej serii, nawiązującej do dzieł słynnej pisarki.

Powieść pt. And Then There Were None (I nie było już nikogo) z 1939 roku, zakorzeniona w świadomości czytelników z naszego kraju także pod nazwą Dziesięciu Murzynków, stanowi jedno z najwspanialszych osiągnięć pamiętnej Lady Agathy Christie. Właśnie na kanwie owej książki powstaje pierwsza gra wirtualna z PeCetowej serii, nawiązującej do dzieł słynnej pisarki.

Cykl obejmować ma pięć pozycji, przygotowywanych pod skrzydłami The Adventure Company, czyli marki w ramach korporacji Dreamcatcher Interactive. W tworzeniu nowej elektroniczno-rozrywkowej sagi uczestniczy Lee Sheldon (vide news z 26 sierpnia 2004), który wcześniej przyłożył rękę m.in. do URU: Ages Beyond Myst. Właściwy developing przebiega w sztabie firmy AWE Productions, zamierzającej ukończyć prace w okolicach tegorocznej jesieni.

Warstwa fabularna przeniesie nas na Wyspę Murzynków (zwaną tudzież Wyspą Żołnierzyków), gdzie zbierze się dziesięć osób na zaproszenie pewnego tajemniczego gospodarza. Całkowicie odizolowani od cywilizacji goście zmagać się będą z własną przeszłością i w niewyjaśnionych okolicznościach kolejno opuszczać świat żywych.

Odstępstwem od książkowej treści ma być wprowadzenie jedenastego uwięzionego człowieka – przewoźnika, którego poczynaniami pokierujemy. Aby uratować towarzyszy niedoli główny bohater będzie musiał podążyć tropem mordercy, celem ostatecznego odkrycia jego tożsamości. Oczekujmy więc nieustannego napięcia, nagłych zwrotów akcji itp.