autor: Szymon Liebert
Home powiększy się o strefę EA Sports
Już wkrótce EA Sports, czyli sportowy oddział Electronic Arts, zagości w pieleszach usługi Home firmy Sony, przeznaczonej dla posiadaczy PlayStation 3. Użytkownicy tej społecznej platformy i wirtualnego świata tężyzną fizyczną będą mogli wykazać się już na wiosnę tego roku. Wkrótce czeka ich też więcej atrakcji. Wiemy również, że mieszkańcy Home jak dotąd wydali na zakupy okrągły milion dolarów.
Już wkrótce EA Sports, czyli sportowy oddział Electronic Arts, zagości w pieleszach usługi Home firmy Sony, przeznaczonej dla posiadaczy PlayStation 3. Użytkownicy tej społecznej platformy i wirtualnego świata tężyzną fizyczną będą mogli wykazać się już na wiosnę tego roku. Wkrótce czeka ich też więcej atrakcji. Wiemy również, że mieszkańcy Home jak dotąd wydali na zakupy okrągły milion dolarów.
Peter Moore, prezes EA Sports, zapowiedział, że już za kilka miesięcy ekipa będzie mogła z dumą zaprezentować graczom swoją ofertę. Jej odbiorcami mają być przede wszystkim fani sportu. Podobno usatysfakcjonowani zostaną zarówno gracze poświęcający swojemu hobby dużo czasu, ale i osoby, które przy konsoli bawią się sporadycznie. Uruchomienie cyfrowego kompleksu sportowego ma być tylko początkiem współpracy z Sony.
Wirtualna obecność EA Sports w Home będzie składała się z kilku ciekawych propozycji. Przede wszystkim, będziemy mogli obejrzeć zwiastuny nowych projektów tego dewelopera na wielkich telebimach, co oczywiście żadną rewolucją nie jest i zapowiada się średnio porywająco. Oprócz tego, będzie okazja do spotkania innych fanów dzieł tego producenta i wspólnego skomentowania wyświetlanych statystyk oraz rankingów najlepszych graczy.
Najciekawiej brzmi jednak możliwość zagrania w ekskluzywne sieciowe gry EA Sports dla wielu użytkowników. Część z nich można podejrzeć w pierwszym zwiastunie tej usługi. Będą to więc najprawdopodobniej gry karciane (poker) oraz proste wyścigi (EA Sports Racing). Na filmie widać również coś co przypomina pole golfowe oraz cały kompleks w pełnej okazałości.
O powyższej współpracy wiedzieliśmy już jakiś czas temu. Oprócz Electronic Arts w projekcie Sony uczestniczy też wiele innych podmiotów, działających przeważnie w czysto marketingowych celach. Już wkrótce dostępna będzie przykładowo tropikalna wyspa Red Bulla, na której można będzie polatać samolotem.
Usługa wyraźnie się rozkręca. Wspominaliśmy już o niezłej sprzedaży wirtualnych produktów w niej oferowanych. Dzisiaj wiemy, że ogólnie wirtualni mieszkańcy wydali milion dolarów, a sam program ściągnęło podobno 3,4 miliona użytkowników. Biorąc pod uwagę te bardzo przyzwoite wyniki, można spodziewać się szybkiego i dynamicznego rozwoju cyfrowego świata Sony, który zapewne regularnie będzie wzbogacał się o nowe strefy gier i wielu różnych firm.