Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 listopada 2006, 10:13

autor: Piotr Doroń

Hideo Kojima wierzy w powrót funkcji wibracji do padów Sixaxis

Temat braku wibracji w padach Sixaxis przeznaczonych dla konsoli PS3 wraca ponownie. Tym razem podjął go Hideo Kojima, główny producent serii Metal Gear Solid, który oznajmił w wywiadzie udzielonym Official PlayStation Magazine, że chciałby, aby Sony naprawiło swój błąd.

Temat braku wibracji w padach Sixaxis przeznaczonych dla konsoli PS3 wraca ponownie. Tym razem podjął go Hideo Kojima, główny producent serii Metal Gear Solid, który oznajmił w wywiadzie udzielonym Official PlayStation Magazine, że chciałby, aby Sony naprawiło swój błąd.

Sterowanie w MGS3 było trochę zbyt skomplikowane, więc w przypadku czwartej odsłony otrzymacie bardziej intuicyjną jego wersję. W związku z tym naprawdę brakuje mi funkcji wibracji i nawet teraz wierzę, że kiedyś powróci” – powiedział Kojima.

Hideo nawiązał również do sensora ruchu, który znalazł się w Sixaxisie zamiast wspomnianych wyżej wibracji. „Nie mogę powiedzieć teraz w jakim stopniu wykorzystamy tę funkcję, ale zrobimy to z pewnością”. Relacje osób, które zaliczyły już kontakt z pierwszymi grami na PS3 są pod tym względem bardzo optymistyczne. Można więc założyć, że wprowadzenie kontroli niektórych ruchów za pomocą wykonywania różnego rodzaju akrobacji w przestrzeni może się okazać bardzo dobrym posunięciem, wprowadzającym wiele świeżości do serii MGS.

Oficjalna data światowej premiery gry Metal Gear Solid 4 nie została jeszcze podana. Można jednak oczekiwać, że pozycja ta trafi na pierwsze półki sklepowe mniej więcej pod koniec 2007 roku. Więcej informacji na jej temat znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej