Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 kwietnia 2004, 09:27

Half-Life 2 - lato 2004

Ledwo wczoraj do sieci przedostały się rewelacje dotyczące rychłej premiery trzeciego Dooma (patrz wiadomość „Za miesiąc w Gamestarze pierwsza recenzja Doom 3?”), a dziś inny niemiecki magazyn „PC Games” donosi o niezbyt odległej premierze Half-Life 2.

Ledwo wczoraj do sieci przedostały się rewelacje dotyczące rychłej premiery trzeciego Dooma (patrz wiadomość „Za miesiąc w Gamestarze pierwsza recenzja Doom 3?”), a dziś inny niemiecki magazyn „PC Games” donosi o niezbyt odległej premierze Half-Life 2.

Na forum halflife2.net, jeden z czytelników owego pisma podzielił się z innymi użytkownikami Internetu, tym co wyczytał w artykule poświęconym Half-Life 2. Poza kilkoma spoilerami, w których opisuje, to co przedstawiają screeny zamieszczone w gazecie, czy też pewne fakty dotyczące fabuły (np. że najgroźniejszym przeciwnikiem głównego bohatera jest naukowiec „Dr. Breen”, który dogadał się kosmitami), przytacza również fragmenty wypowiedzi Gabe’a Newella dotyczące statusu produkcji gry. Otóż obecnie nowy Half-Life jest ostro testowany przez wybranych graczy, przede wszystkim w celu lepszego zbalansowania poszczególnych poziomów. Bardzo dużo czasu poświęcono również przetestowaniu i dopracowaniu fizyki gry, która jest jednym z najważniejszych elementów H-L2. Co więcej Newell powiedział, iż jego zespół planuje wydać grę pod koniec lata bieżącego roku. Przeprosił też fanów za przesunięcie daty wydania gry (która miała nastąpić 30 września ubiegłego roku), a ponadto przyznał, iż kradzież kodu H-L2 nie była powodem niedotrzymania pierwotnie zapowiadanego terminu. De facto jego zespół nie zdążył ze zrobieniem wszystkiego – plany były zbyt optymistyczne.

Pozostaje więc czekać i mieć nadzieję ;)

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej