Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lipca 2022, 11:12

Premiera Gwent: Rogue Mage, nowej produkcji CD Projektu

Nowy Wiedźmin, tyle że jeszcze bez wiedźminów – tak można opisać grę Gwint: Mag Renegat, która właśnie zadebiutowała na rynku.

Gwint: Mag Renegat jest już dostępny do pobrania na komputerach osobistych oraz urządzeniach mobilnych z systemami Android i iOS. Na wszystkich platformach (Steam, App Store, Google Play) tytuł wyceniono na 9,99 dolara (czyli 35,99 złotego) i uwzględnia on pełną polską wersję językową (tj. dubbing i napisy).

Do nabycia jest też Edycja Deluxe, przy czym gracze mogą zakupić ulepszenie do tej wersji osobno, by zyskać przedmioty kosmetyczne w wydaniu standardowym i pakiety kart do podstawowej wersji Gwinta.

Gwent: Rogue Mage – wymagania sprzętowe PC

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: Windows 8 / 10
  2. Procesor: Intel Celeron G1820 / AMD A4-7300
  3. Pamięć RAM: 4 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GT 730 / Radeon R7 240

Zalecane wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: Windows 8 / 10
  2. Procesor: Intel i3 6100 / AMD FX-6300
  3. Pamięć RAM: 4 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 / Radeon R7 265

Gwint: Mag Renegat w skrócie

Rzecz jasna na razie nie ma co szukać recenzji Maga Renegata. Według twórców na poznanie wszystkich sekretów gry (czy też samodzielnego rozszerzenia) potrzeba około 30 godzin, tak więc raczej nie liczcie na rychłe pojawienie się opinii na temat produkcji.

Mag Renegat, choć z Gwintem w tytule, jest nieco bliższy tej wersji owej karcianki, którą fani Geralta mogą kojarzyć z Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Nie ma tu starć z innymi graczami, tylko z komputerem (połączenie z siecią nie jest nawet wymagane), a całość nieco uproszczono i przyprawiono rogalikowym sosem.

Historia skupia się na postaci maga Alzura, nim jeszcze pierwsi wiedźmini wsparli ludzkość w walce z potworami przemierzającymi świat. Zresztą to właśnie tytułowemu renegatowi możemy zawdzięczać mutacje, które pozwoliły stworzyć perfekcyjnych (?) zabójców potworów.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej