GTFO nowym kooperacyjnym FPS-em od projektanta serii PayDay
Założone przez głównego projektanta serii PayDay, Ulfa Anderssona, studio 10 Chambers Collective ujawniło swoją debiutancką produkcję. Okazała się nią kooperacyjna strzelanka zatytułowana GTFO.
Jakiś czas temu szeregi studia Overkill Software opuścił Ulf Andersson, czyli główny projektant kooperacyjnych strzelanek PayDay: The Heist oraz PayDay 2. Wspólnie z kilkoma innymi byłymi pracownikami tej firmy założył własny zespół nazwany 10 Chambers Collective. Teraz autorzy ujawnili, że ich pierwszym projektem pod nowym szyldem będzie gra GTFO.
Udostępnione informacje na temat produkcji są na razie bardzo skromne. Wiemy, że ma to być kooperacyjna strzelanka z widokiem pierwszoosobowym, w której naraz będą się mogły bawić maksymalnie cztery osoby. Projekt powstaje z myślą o hardkorowych graczach, ceniących sobie wysoki poziom trudności. Całość utrzymana będzie w klimacie horroru.
GTFO położy nacisk na współpracę z towarzyszami broni w stopniu znacznie wyższym niż większość kooperacyjnych strzelanek. Odniesienie sukcesu bez gry zespołowej ma być praktycznie niemożliwe. Rozgrywka będzie w dużym stopniu losowa, tak że przebieg każdego meczu będzie odmienny. Ponadto produkcja zaoferuje bogaty wybór uzbrojenia i ekwipunku.
Niestety, na tym kończą się udostępnione informacje. Autorzy tak naprawdę jedynie dali znać, że pracują nad czymś nowym i pełne ujawnienie projektu nastąpi dopiero za jakiś czas. Nie poznaliśmy więc daty premiery ani nawet platform sprzętowych, choć wersja pecetowa wydaje się praktycznie pewna.
Warto dodać na koniec, że studio 10 Chambers Collective finansuje produkcję GTFO z własnej kieszeni, co zapewnia deweloperom pełną swobodę twórczą.