Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2006, 09:32

GSC potwierdza - S.T.A.L.K.E.R. na początku 2007 roku

Trzy tygodnie temu, przedstawiciel koncernu THQ, oficjalnie oświadczył, że S.T.A.L.K.E.R. już na pewno zostanie wydany w pierwszym kwartale 2007 roku. Teraz, informację tę dodatkowo potwierdził mail wysłany przez zespół GSC Game World do wszystkich większych serwisów. Biorąc pod uwagę, że to pierwsza taka zgodność w tym temacie obu partnerów od bodaj trzech lat, możemy żywić nadzieję, że gra faktycznie trafi w nasze ręce w tym terminie.

Trzy tygodnie temu, przedstawiciel koncernu THQ, oficjalnie oświadczył, że S.T.A.L.K.E.R. już na pewno zostanie wydany w pierwszym kwartale 2007 roku. Teraz, informację tę dodatkowo potwierdził mail wysłany przez zespół GSC Game World do wszystkich większych serwisów. Biorąc pod uwagę, że to pierwsza taka zgodność w tym temacie obu partnerów od bodaj trzech lat, możemy żywić nadzieję, że gra faktycznie trafi w nasze ręce w tym terminie.

W treści wiadomości możemy również przeczytać, że dalsze szczegóły związane z wydaniem zostaną ujawniane wkrótce.

Ponadto, przy okazji wspomnę, że kilka dni temu, na oficjalnym forum serwisu internetowego firmy GSC Game World, jeden z jej pracowników, Oleg Yavorsky, ustosunkował się do licznych pogłosek i sprzecznych raportów prasowych, jakie pojawiły się po pokazie S.T.A.L.K.E.R.a za zamkniętymi drzwiami na E3. Zasadniczo w bardzo wielu słowach wyjaśnia on temat czterech elementów gry, co można streścić w takim oto małym podsumowaniu:

Plotka 1: System A-Life odpowiedzialny za realistyczne zachowanie się otaczającego nas świata i zwierząt został usunięty, a grę zamieniono w prostą oskryptowaną strzelaninę – NIEPRAWDA.

Plotka 2: Pojazdy zostały usunięte z gry – TYLKO CZĘŚCIOWO (ograniczono ich stosowanie).

Plotka 3: Zniknęło spanie i odpoczywanie, a co za tym idzie czynność szukania miejsca dogodnego do tych rzeczy – PRAWDA.

Plotka 4: Jedzenie i głód zostały wycięte z gry – NIEPRAWDA.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej