Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 lipca 2007, 15:58

Gry Sonic the Hedgehog i Golden Axe dołączają do oferty Xbox LIVE Arcade

Już siedemdziesiąt gier mogą pobrać posiadacze konsol Xbox 360 za pośrednictwem usługi Xbox LIVE Arcade. Okrągłą liczbę tytułów zawdzięczamy dwóm produkcjom firmy SEGA of America, Inc., które zostały dołączone do oferty dziś rano. Mowa tu o dwóch wielkich hitach sprzed lat: Golden Axe oraz Sonic the Hedgehog.

Już siedemdziesiąt gier mogą pobrać posiadacze konsol Xbox 360 za pośrednictwem usługi Xbox LIVE Arcade. Okrągłą liczbę tytułów zawdzięczamy dwóm produkcjom firmy SEGA of America, Inc., które zostały dołączone do oferty dziś rano. Mowa tu o dwóch wielkich hitach sprzed lat: Golden Axe oraz Sonic the Hedgehog.

Gry Sonic the Hedgehog i Golden Axe dołączają do oferty Xbox LIVE Arcade - ilustracja #1

Golden Axe to konwersja niezwykle popularnej gry zręcznościowej, która na automatach coin-op zadebiutowała osiemnaście lat temu. Użytkownik wciela się tu w rolę jednego z trzech żądnych krwi śmiałków, marzących o eksterminacji okrutnego Death Addera. Nowa edycja charakteryzuje się m.in. poprawioną oprawą wizualną oraz trybem multiplayer, umożliwiającym rozgrywkę przez Internet. W Golden Axe nie można rywalizować z drugim graczem, dostępny jest jedynie tryb kooperacji.

Gry Sonic the Hedgehog i Golden Axe dołączają do oferty Xbox LIVE Arcade - ilustracja #2

Drugim z opublikowanych dziś produktów jest gra Sonic the Hedgehog, która na początku lat dziewięćdziesiątych pomogła konsoli SEGA Genesis odnieść komercyjny sukces (sprzedano ponad cztery miliony egzemplarzy tego programu!). Niebieski jeż stał się również jednym z najlepiej rozpoznawalnych bohaterów w historii elektronicznej rozrywki. Konwersja dedykowana konsoli Xbox 360 charakteryzuje się podrasowaną grafiką, ale ze zrozumiałych względów nie ma tu mowy o wariancie rozgrywki wieloosobowej.

Za każdy z wyżej wymienionych produktów należy zapłacić 400 punktów, czyli 5 dolarów (około 14 złotych).

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej