autor: Fajek
Gry Online - żyła złota
Nie od dziś wiadomo, że szeroko pojęte gry sieciowe to przyszłość wirtualnej zabawy. Już teraz gatunek MMO (massive multiplayer online) generują ogromne przychody ich twórcom. Jak informuje jeden z internetowych serwisów, kilka najważniejszych tytułów w tym gatunku, takich jak: Star Wars – Galaxies, Anarchy Online, Dark Age of Camelot, Everquest czy Final Fantasy XI przyniosą ich wydawcom aż 1,3 miliarda dolarów zysku!
Nie od dziś wiadomo, że szeroko pojęte gry sieciowe to przyszłość wirtualnej zabawy. Już teraz gatunek MMO (massive multiplayer online) generują ogromne przychody ich twórcom. Jak informuje jeden z internetowych serwisów, kilka najważniejszych tytułów w tym gatunku, takich jak: Star Wars – Galaxies, Anarchy Online, Dark Age of Camelot, Everquest czy Final Fantasy XI przyniosą ich wydawcom aż 1,3 miliarda dolarów zysku!
Co ciekawe zyski generowane są nie tylko z abonamentów i reklamy, ale również w dużej części z obrotu wirtualnymi dobrami istniejącymi jedynie w wirtualnych światach. Sprzedawane przedmioty to: miecze, zbroje, postacie, statki kosmiczne, złoto, kredyty, magiczne przedmioty, etc. Rekordowe sumy dochodzą nawet do kilku tysięcy dolarów! Według informacji przekazywanych przez serwis InternetStandard do 2008 roku zyski osiągną poziom 4 miliardów dolarów.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronach serwisu pod tym adresem.