autor: Rafał Skierski
Gry Eidosu platformą reklamową
Firma Double Fusion, zajmująca się reklamami w grach podpisała umowę z Eidos, na mocy której dostarczy reklamy do dziesięciu tytułów brytyjskiego wydawcy, które są obecnie w trakcie developingu. Mowa tu o „in-game advertising”, czyli promowaniu produktów bezpośrednio w grach.
Firma Double Fusion, zajmująca się reklamami w grach podpisała umowę z Eidosem, na mocy której dostarczy reklamy do dziesięciu obecnie produkowanych tytułów brytyjskiego wydawcy. Mowa tu o „in-game advertising”, czyli promowaniu produktów bezpośrednio w grach.
Umowę zawarto na trzy lata i ma ona dotyczyć różnych form reklamy. Szczegółów jednak nie zdradzono, podobnie jak nie ogłoszono, których produkcji od Eidos będzie ona dotyczyła.
Obie strony oczywiście wymieniły między sobą uprzejmości. Frank Sagnier z Double Fusion podkreślił, że Eidos ma świetnie zapowiadające się tytuły, które idealnie spełniają oczekiwania jego firmy. Zaznaczył ponadto, że reklamy będą kierowane do ludzi w wieku 18-34 lat.
Poniżej możecie zobaczyć najbliższe i najważniejsze zapowiedzi gier od Eidos. Niektórych z nich prawdopodobnie dotyczy wspomniana wyżej umowa.
- Tomb Raider: Anniversary [X360] - wrzesień 2007
- Escape From Bug Island [Wii] - wrzesień 2007
- Age of Conan: Hyborian Adventures [PC] - październik 2007
- Kane and Lynch: Dead Men [PC, X360, PS3] - listopad 2007
- Tomb Raider: Anniversary [Wii] - grudzień 2007
- Crossfire [PC, X360, PS3] - grudzień 2007