Gra Tomb Raider: Anniversary cieszy się dużą popularnością w Europie
Gdy w 1996 roku produkt o nazwie Tomb Raider zadebiutował na rynku, oczarowani nim byli nie tylko krytycy, ale również entuzjaści elektronicznej rozrywki, którzy ochoczo pobiegli do sklepów, decydując tym samym o dużym sukcesie komercyjnym gry. Po jedenastu latach od tamtych wydarzeń, pierwsze przygody Lary Croft ponownie znalazły się na szczycie list przebojów.
Gdy w 1996 roku produkt o nazwie Tomb Raider zadebiutował na rynku, oczarowani nim byli nie tylko krytycy, ale również entuzjaści elektronicznej rozrywki, którzy ochoczo pobiegli do sklepów, decydując tym samym o dużym sukcesie komercyjnym gry. Po jedenastu latach od tamtych wydarzeń, pierwsze przygody Lary Croft ponownie znalazły się na szczycie list przebojów.
Odświeżone przygody nieustraszonej pani archeolog trafiły do sklepów w Europie 1 czerwca bieżącego roku. Już po tygodniu obecności na rynku, Lara Croft wspięła się na listy bestsellerów w kilku krajach Starego Kontynentu. Produkt firmy Crystal Dynamics, Inc. jest aktualnie najlepiej sprzedającą się grą w Wielkiej Brytanii, Francji i w Niemczech. Mowa tu oczywiście o kategoriach PC i PlayStation 2. W zestawieniach multi-platformowych już tak różowo nie jest, chociaż na Wyspach Tomb Raider: Anniversary od czternastu dni broni wysokiej, drugiej pozycji.
Od ubiegłego piątku produkt jest już dostępny na polskim rynku. Dystrybucją gry zajmuje się firma Cenega Poland, która sprzedaje Tomb Raider: Anniversary w wersji standardowej i kolekcjonerskiej, zarówno na PC, jak i na PlayStation 2.