Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 maja 2007, 07:14

Gra FlatOut: Ultimate Carnage doczeka się dema przed premierą

Nim najnowszy produkt z cyklu FlatOut ujrzy światło dzienne, użytkownicy konsoli Xbox 360 będą mogli wypróbować grę za pośrednictwem jej wersji demonstracyjnej. Zapewnił o tym wczoraj przedstawiciel firmy Bugbear Entertainment Ltd.

Nim najnowszy produkt z cyklu FlatOut ujrzy światło dzienne, użytkownicy konsoli Xbox 360 będą mogli wypróbować grę za pośrednictwem jej wersji demonstracyjnej. Zapewnił o tym wczoraj przedstawiciel firmy Bugbear Entertainment Ltd.

Gra FlatOut: Ultimate Carnage doczeka się dema przed premierą - ilustracja #1
Gra FlatOut: Ultimate Carnage doczeka się dema przed premierą - ilustracja #2

Reprezentujący fińskie studio Danny Rawles potwierdził w rozmowie z redaktorem serwisu Pro-G, że autorzy przymierzają się do opublikowania dema przed debiutem rynkowym gry. Jeżeli autorom uda się dotrzymać zakładanego wcześniej terminu premiery, wersja pokazowa gry FlatOut: Ultimate Carnage zostanie więc udostępniona w przyszłym miesiącu.

Ultimate Carnage to specjalna edycja drugiej odsłony cyklu FlatOut, która przygotowywana jest wyłącznie z myślą o konsolach Xbox 360. W stosunku do wydanego w ubiegłym roku pierwowzoru, nowe dzieło fińskiego studia będzie znacznie lepiej prezentować się pod względem wizualnym. Autorzy zwiększyli liczbę dynamicznych obiektów na każdej z tras, poprawili grę światła i cienia, zadbali o nowe szczegóły w modelach samochodów, a także przystosowali produkt do rozdzielczości 720p.

Poprawioną oprawę wizualną można podziwiać na zamieszczonych obok obrazkach.

Gra FlatOut: Ultimate Carnage doczeka się dema przed premierą - ilustracja #3
Gra FlatOut: Ultimate Carnage doczeka się dema przed premierą - ilustracja #4
Gra FlatOut: Ultimate Carnage doczeka się dema przed premierą - ilustracja #5

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej