Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 marca 2004, 09:49

Got Game Entertainment i Knut Müller zapowiadają wydanie drugiej części Rhem

Firma Got Game Entertainment i developer Knut Müller zapowiedzieli wydanie drugiej części gry przygodowo-logicznej o nazwie Rhem. Osadzony w perspektywie pierwszej osoby i przypominający pod wieloma względami serię Myst program, ukaże się najprawdopodobniej jeszcze w tym roku.

Firma Got Game Entertainment i developer Knut Müller zapowiedzieli wydanie drugiej części gry przygodowo-logicznej o nazwie Rhem. Osadzony w perspektywie pierwszej osoby i przypominający pod wieloma względami serię Myst program, ukaże się najprawdopodobniej jeszcze w tym roku.

Podobnie jak w pierwowzorze, gracz będzie miał okazję potowarzyszyć Zetaisowi i Kalesowi w fantastycznej podróży. Tym razem obiektem eksploracji bohaterów będzie mityczne miasto, ukryte głęboko pod powierzchnią ziemi. Zwiedzając sieć podziemnych jaskiń, ciągnące się kilometrami tunele i niezliczone kanały, należy odnaleźć tajemniczy artefakt i sfotografować go przed powrotem na powierzchnię planety. Poszczególne lokacje będą zachwycać pieczołowitym wykonaniem, dopracowanym w najmniejszych szczegółach. Wszystko to oczywiście w towarzystwie licznych zagadek logicznych, których rozwiązania możemy podejmować się w dowolnej kolejności.

Jak na razie autorzy nie ujawnili większej ilości szczegółów. Wiadomo tylko, że gra w stosunku do pierwowzoru zostanie poprawiona technicznie, co być może wróży jej duży sukces, biorąc pod uwagę pozytywne recenzje zebrane za pierwszy Rhem. Poniżej znajdziecie premierowe screenshoty.

 

Got Game Entertainment i Knut Müller zapowiadają wydanie drugiej części Rhem - ilustracja #1
Got Game Entertainment i Knut Müller zapowiadają wydanie drugiej części Rhem - ilustracja #2
Got Game Entertainment i Knut Müller zapowiadają wydanie drugiej części Rhem - ilustracja #3

 

Linki do stron powiązanych z tematem:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej