Gorky Zero - nowe informacje i pierwsze screeny
Z przyjemnością informuję, iż z firmy Metropolis Software dotarły do nas nowe informacje dotyczące niedawno zapowiedzianej gry taktyczno-zręcznościowej „Gorky Zero”. Ponadto w naszej galerii możecie oglądnąć pierwsze screeny z tej ciekawie zapowiadającej się produkcji. Przypominam, iż przewiduje się, że gra trafi do sprzedaży jesienią tego roku.
Z przyjemnością informuję, iż z firmy Metropolis Software dotarły do nas nowe informacje dotyczące niedawno zapowiedzianej gry taktyczno-zręcznościowej „Gorky Zero”. Ponadto w naszej galerii możecie oglądnąć pierwsze screeny z tej ciekawie zapowiadającej się produkcji. Przypominam, iż przewiduje się, że gra trafi do sprzedaży jesienią tego roku.
Gra wykorzystuje autorski engine graficzny firmy Metropolis Software, zastosowany wcześniej w grze Archangel, naturalnie został on rozbudowany o nowe elementy, dzięki czemu w Gorky Zero zobaczymy jeszcze lepszą i nie mniej płynną grafikę. Bohaterem Gorky Zero jest Cole Sullivan, agent znany z gry Gorky 17, akcja zaś toczy się na kilka lat przed wydarzeniami przedstawionymi w poprzedniej grze, uczestniczymy w jednej z wcześniejszych misji Sullivana – tajnej operacji na terytorium Ukrainy.
Gra należy do popularnego obecnie gatunku „skradanek”, jej akcja toczy się w czasie rzeczywistym. Kierujemy poczynaniami pojedynczego agenta, starając się przekraść za plecami niczego nie spodziewających się strażników. Cole Sullivan woli pozostawać w cieniu, ale w obliczu niebezpieczeństwa wyciąga z kabury pistolet i rozprawia się z przeciwnikami.
Akcja w Gorky Zero będzie pokazywana z dwóch ujęć kamery. W pierwszym trybie – rzucie izometrycznym – następuje eksploracja terenu i planowanie działań dywersyjnych. Konkretne operacje, czyli unieszkodliwianie przeciwników, wykonuje się korzystając z widoku zza pleców bohatera. Cole Sullivan potrafi wychylać się zza węgła i na odległość, z zaskoczenia strzelać do strażników. Nowością jest Silent Kill – zabicie wroga jednym ciosem nawet z najsłabszej broni, wykonalne wówczas, gdy uda nam się zakraść tuż za plecy wroga i odpowiednio przymierzyć.
W orientacji na polu walki pomaga radar, na którym zaznaczone są pozycje wszystkich pobliskich przeciwników. Na radarze sprawdzimy również, czy wartownicy ścigają naszego agenta, czy też spokojnie patrolują wyznaczone trasy.
Gorky Zero korzysta ze sprawdzonych rozwiązań słynnych taktycznych gier akcji takich jak Metal Gear Solid czy Splinter Cell, ale wprowadza też szereg nowości, które czynią rozgrywkę prostszą i przyjemniejszą. Na szczególną uwagę zasługują oryginalne ujęcia kamery i nietypowy sposób celowania. Nad porywającą fabułą pracuje sam Rafał Ziemkiewicz, słynny pisarz i publicysta, trzykrotny laureat prestiżowej nagrody imienia Janusza A. Zajdla, przyznawanej najlepszym polskim utworom fantastycznym.
Oficjalna strona zespołu Metropolis Software.