autor: Krzysztof Bartnik
„Godzina Zero” zbliża się do C&C: Generals
Command & Conquer: Generals - rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, która pojawiła się na rynku w lutym bieżącego roku - doczeka się pierwszego, oficjalnego rozszerzenia. W Zero Hour (tytuł roboczy dodatku) dostaniemy do przejścia trzy nowe kampanie (po jednej dla sił USA, Chin i GLA), złożonych z 5 misji każda. Zadania, jakie postawią przed nami autorzy będą bardzo zróżnicowane: od rozbicia floty USA na Morzu Śródziemnym, poprzez zdobycie określonych typów broni, a skończywszy na masowej destrukcji.
Command & Conquer: Generals - rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, która pojawiła się na rynku w lutym bieżącego roku - doczeka się pierwszego, oficjalnego rozszerzenia. W Zero Hour (tytuł roboczy dodatku) dostaniemy do przejścia trzy nowe kampanie (po jednej dla sił USA, Chin i GLA), złożonych z 5 misji każda. Zadania, jakie postawią przed nami autorzy będą bardzo zróżnicowane: od rozbicia floty USA na Morzu Śródziemnym, poprzez zdobycie określonych typów broni, a skończywszy na masowej destrukcji.
Wśród nowych opcji dotyczących rozgrywki multiplayer autorzy ze studia EA Los Angeles wymienili tryb Generals Challenge, gdzie po pokonaniu jednej z dziewięciu armii dowodzonych przez AI komputerowego przeciwnika, będziemy mogli zmierzyć się nią w rywalizacji online z innymi graczami.
Nie zabraknie również nowych jednostek, jakie wyślemy do walki (np. bojowe motocykle Global Liberation Army), a także zaimplementowania dotychczasowych poprawek systemowych. Niewielkim zmianom powinna także ulec oprawa audio-wizualna programu („odświeżenie” silnika gry).
Rynkowy debiut pełnej wersji Command & Conquer: Generals - Zero Hour został zaplanowany na jesień tego roku. Całość będzie wymagała oryginalnego programu zainstalowanego na komputerze użytkownika.
Więcej informacji: http://www.generals.ea.com