autor: Maciej Myrcha
Glyph pojawi się w sklepach
Przedstawiciele firmy Merscom poinformowali o zawarciu porozumienia z Sandlot Games, dzięki któremu na początku przyszłego roku na półkach sklepowych pojawi się logiczna gra Glyph. Wspomniana pozycja zadebiutowała na rynku w lipcu tego roku, jednak rozprowadzano ją jedynie w formie elektronicznej.
Przedstawiciele firmy Merscom poinformowali o zawarciu porozumienia z Sandlot Games, dzięki któremu na początku przyszłego roku na półkach sklepowych pojawi się logiczna gra Glyph. Wspomniana pozycja zadebiutowała na rynku w lipcu tego roku, jednak rozprowadzano ją jedynie w formie elektronicznej.
O popularności Glyph może świadczyć fakt, iż stała się ona jedną z najczęściej pobieranych gier z takich serwisów jak RealArcade, Yahoo! czy Shockwave. Otoczka fabularna gry, jest dość banalna. Gracze starają się uratować umierający świat Kudos, poprzez zbieranie starożytnych glifów i wykorzystywanie do pomocy sił m.in. Ognia, Wody czy Metalu. Glify natomiast odkrywamy dopasowując do siebie odpowiednie kamienie widoczne na ekranie. Gra oferuje 225 poziomów rozmieszczonych w 5 różnych środowiskach, 14 unikalnych, interaktywnych obiektów, power-upy oraz możliwość zapisu najlepszych wyników.
Jako bonus, wszyscy gracze, którzy zakupią Glyph w sklepie, otrzymają grę Snail Mail – wcielając się w tytułowego Turbo Ślimaka, usiłujemy dostarczyć na czas Intergalaktyczne przesyłki.