Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2010, 09:39

autor: Adrian Werner

Global Agenda wystartowała

W marcu 2007 roku Hi-Rez Studios ujawniło pierwsze informacje o Global Agenda, futurystycznej grze akcji, łączącej elementy MMO, cRPG oraz taktycznych strzelanek. Po prawie trzech latach oczekiwania tytuł ten wreszcie zadebiutował na rynku.

W marcu 2007 roku Hi-Rez Studios ujawniło pierwsze informacje o Global Agenda, futurystycznej grze akcji, łączącej elementy MMO, cRPG oraz taktycznych strzelanek. Po prawie trzech latach oczekiwania tytuł ten wreszcie zadebiutował na rynku.

Global Agenda wystartowała - ilustracja #1

Global Agenda jest już do nabycia w serwisie Steam. Za przyjemność obcowania z grą przyjdzie nam zapłacić całkiem sporo - 44,99 euro, czyli w przeliczeniu na rodzimą walutę około 176 złotych. W zamian otrzymamy pełnowartościową strzelaninę multiplayer, oferującą wszystko to, co konkurencyjne produkty tego rodzaju. Zabawa polegać będzie na wypełnianiu misji rozgrywanych w trybie kooperacji przeciwko sztucznej inteligencji oraz krótkich starciach między grupami graczy. Wszystko to rozgrywane jest na stosunkowo niewielkich mapach.

Tym, co odróżnia Global Agenda od konkurentów są funkcje MMO - dostępne dla graczy gotowych opłacać abonament w wysokości 10,99 euro na miesiąc. Poza regularnymi dawkami nowych misji, uzbrojenia i tym podobnych materiałów uzyskają oni dostęp do trybu Conquest. Jest to rozbudowana kampania PvP, w której tworzone przez graczy agencje walczą o kontrolę nad światem. Organizacje te mogą podbijać nowe obszary, rozwijać technologie, budować pojazdy, uczestniczyć w rajdach oraz toczyć boje o ograniczone zasoby naturalne.

Global Agenda wystartowała - ilustracja #2

Twórcy nie oczekują od nas kupowania abonamentu w ciemno. Do 3 marca każdy posiadacz Global Agenda będzie mógł skorzystać z trybu Conquest bez żadnych dodatkowych opłat. Dopiero po upływie tego terminu zainteresowani kontynuowaniem tego rodzaju zabawy zmuszeni będą płacić co miesiąc wymaganą sumę.

Z okazji premiery gry wypuszczono także nowy filmik reklamujący pierwsze dziecko zespołu Hi-Rez Studios.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej