Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 lutego 2006, 14:28

Garść szczegółów na temat Stranglehold

Podczas ubiegłorocznych targów E3, koncern Midway ogłosił plany dotyczące produkcji gry Stranglehold, przeznaczonej na konsole nowej generacji. Mogliśmy wówczas obejrzeć krótką animację, z której jednak trudno było wyciągnąć konkretne wnioski na temat tego, co ów program będzie mieć do zaoferowania...

Podczas ubiegłorocznych targów E3, koncern Midway ogłosił plany dotyczące produkcji gry Stranglehold, przeznaczonej na konsole nowej generacji. Mogliśmy wówczas obejrzeć krótką animację, z której jednak trudno było wyciągnąć konkretne wnioski na temat tego, co ów program będzie mieć do zaoferowania...

Garść szczegółów na temat Stranglehold - ilustracja #1

Wczoraj okazało się, że z odsieczą przybył popularny magazyn Game Informer, którego redaktorom udało się uzyskać trochę informacji. Wiadomo już, że Stranglehold nawiązywać będzie do filmu Johna Woo z 1992 roku, zatytułowanego Hardboiled. Podobnie jak w tamtej produkcji, także tutaj bohaterem jest Tequila – gliniarz z Hong Kongu, który wypowiada wojnę przestępczemu światu. W grze wystąpi Chow Yun Fat, czyli odtwórca roli policjanta we wspomnianym obrazie. John Woo również zaangażowany jest w produkcję programu – jego dziełem jest scenariusz. Oprócz tego reżyser firmuje tytuł swoim nazwiskiem.

Stranglehold będzie grą akcji, w której ogromny nacisk został położony na walkę wręcz oraz wymianę ognia przy użyciu broni palnej. Gracz będzie mógł nie tylko eksterminować przeciwników, ale także niszczyć elementy otoczenia (za widowiskową oprawę wizualną odpowiada silnik Unreal Engine 3). W finalnej wersji programu dostępny będzie tryb rozgrywki dla wielu graczy – oprócz deathmatcha prawdopodobnie powstanie też wariant walki w kooperacji, ale nie jest to jeszcze pewne.

Garść szczegółów na temat Stranglehold - ilustracja #2

Gra zadebiutuje na rynku jesienią bieżącego roku. Oprócz edycji na PlayStation 3 i Xbox 360, autorzy przygotują także konwersję na PC.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej