Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2016, 10:34

Gameplay z kampanii krasnoludów w Total War: Warhammer

Firma Creative Assembly opublikowała kolejne nagranie rozgrywki z gry Total War: Warhammer. Tym razem zaprezentowano fragment kampanii krasnoludów, z ekranami rozwoju i rozbudowy oraz unikatowym systemem uraz.

Odpłacanie wrogom pięknym za nadobne będzie jednym z głównych zadań krasnoludów. - Pokaz kampanii krasnoludów w Total War: Warhammer - wiadomość - 2016-03-04
Odpłacanie wrogom pięknym za nadobne będzie jednym z głównych zadań krasnoludów.

Na początku tygodnia studio Creative Assembly opublikowało filmik prezentujący ponad półgodzinną bitwę w grze Total War: Warhammer. Wczoraj zaś twórcy udostępnili krótkie nagranie, na którym pokazano fragment kampanii krasnoludów. Ta obracać się będzie wokół dwóch podstawowych celów: odzyskiwania krasnoludzkich twierdz oraz odpłacania za urazy zapisane w osławionej Dammaz Kron, Wielkiej Księdze Uraz. Z nią właśnie związany jest unikatowy system misji pobocznych dla krasnoludów. W miarę jak kolejne frakcje będą załazić nam za skórę (na przykład pokonując nas w bitwie), Księga wypełni się kolejnymi urazami, które zmyjemy poprzez wykonywanie określonych zadań. Będzie to istotne nie tylko ze względu na przeróżne nagrody za ich wykonanie, takie jak złoto czy czasowe bonusy dla naszych wojsk. W miarę zwiększania się liczby nieodpłaconych krzywd będzie rosnąć niezadowolenie ludności, jak również kary do dyplomacji z krasnoludami oraz morale.

Na filmiku pokazano też drzewko rozwoju krasnoludów, które zostało podzielone na dwie sekcje: Drogę Gildii oraz Drogę Klanów. Pierwsza odpowiadać będzie za rozwój spraw cywilnych i gospodarczych (wliczając w to ulepszenia hamujące wpływy Chaosu czy wampiryzmu), podczas gdy druga pozwoli na zwiększenie naszego potencjału militarnego. Materiał możecie obejrzeć poniżej.

Pokaz kampanii krasnoludów w Total War: Warhammer - ilustracja #3Total War: Warhammer to dziesiąta duża odsłona uznanej serii gier strategicznych od studia Creative Assembly, w których elementy strategii turowej łączą się z rozwiązaniami znanymi z RTS-ów. Tym razem twórcy zrezygnowali z realiów historycznych, po raz pierwszy w historii oferując fanom uniwersum fantasy w postaci Starego Świata marki Warhammer Fantasy Battle. Podstawowa wersja TW: W zaoferuje 4 grywalne rasy – każda podzielona na pomniejsze frakcje i z własną kampanią fabularną. Tytuł zadebiutuje 29 kwietnia na PC.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej